{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

hvad skal man vælge {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have en kat mere og de jeg jo rigtig glad for men men er løbet ind i et lille problem da jeg var oppe og møde killing i torsdags for de har både en hun og en han og de er skide søde på hver deres måde hunnen er mere mørk og mega blød og har en smuk aftegning og virker enormt rolig og snaksaglig hannen er meget lys og med pletter vildt smuk han har en ru pels og er meget legesyg og gider som sådan ikke være oppe og når han finder legetøj han elsker ja så hvæser han af katte og mennesker uanset hvad jeg vælger bliver han hun neutraliseret når de har alderen. Killing skal gå med laban som er 1,5 år og kasteret han er mega legesyg og mega snaksaglig og han elsker at lege med min hund son killingen også skal gå med. Hunden er 7 år gammel elsker og lege og elsker katte...

Hvad skal jeg gøre sys det vildt svært hvad jeg skal vælge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal man vælge
  • #1   29. sep 2012 Tag dem begge smiley

    Aj men det kommer jo nok lidt an på hvad du leder efter..
    Er det en putte kæle kat, så lyder det jo som om det en hunlillingen du skal vælge, er det en killing med krudt i røven så er det nok han killingen, jeg ved der er flere der vil anbefale at du skal vælge samme køn som du allerede har, men de erfaringer jeg personligt har gjort mig, er at når de er neutraliseret, har det ikke den store betydning, andre vil have haft andre erfaringer smiley
    De gange jeg selv har valgt killinger, der har jeg valgt den der først og oftest kom og snakkede med mig, mens jeg var på besøg..
    Bedste råd, følg din første intuition smiley


  • #2   29. sep 2012 Vil have en.skøn killing men vigtigst er jo den skal kunne med de andre dyr...

  • #3   29. sep 2012 Ja og det kan du jo ikke vide på forhånd smiley

    Der hvor kattene er nu, har de hund??
    Hvis ikke skal du jo nok ikke regne med kærlighed ved første blik mht. hunden du har smiley
    Men prøv dog at spørge dem der har kattene, om hvilken de mener ville være bedst og hvilken der er mest nysgerrig og ikke bange for nye ting, det bør de da vide, det kan måske hjælpe dig til at vælge, eller måske, skal du se på nogle andre killinger, måske er det en helt anden du falder pladask for, så du ikke er i tvivl. smiley


  • #4   29. sep 2012 Jo de har en stor hund smiley ja du har ret

Kommentér på:
hvad skal man vælge

Annonce