{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal man beholde?
  • #1   18. jun 2008 altså hvis jeg beholder en han skal han kastreres, bare lige det er ik ulempen hehe. mere om en han f.eks gider lege med en pige når han er kastreret f.eks
    har damerne nemmere ved at "diskutere" en end han og en hun eller


  • #2   18. jun 2008 Jeg ville nok vælge en Han. Og nej, han og hunner har ikke sværer ved at lege sammen. Det bare det med at vende sig til det. Og nogen katte kan jo bare ikke sammen:)

    ved ikke så meget om hunkatte har jo kun Lilo smiley


  • #3   18. jun 2008 mine er en dreng og en pige, de leger fint og er begge neutraliserede.
    balder er den blide kæmpe og Gwen er en rigtig drillepind overfor ham. de er helt sikkert hinandens aller bedste venner. tror køn er underordnet når bare man neutraliserer.


  • #4   18. jun 2008 min pige er jo ik neutraliseret, og det ved jeg ikke endnu om hun skal, kommer an på så meget :o)
    så derfor var jeg i tvivl om det med hannen var en go ide, altså han er vel lieglad når han er kastreret, mere om det vil stresse hende at han ik gider noget.

    nogen der har erfaring med to damer der ik er neutraliseret?


  • #5   18. jun 2008 min hankat er blvet så herlig efter han er blvet astreret. han har hele tiden været selskabelig, men nu er han helt vild med sine mennesker og vil helst snakke og putte hele tiden. min hunkat er lidt mere sig selv, men stadig en rigtig skødekat.

  • #6   18. jun 2008 jo venter også lidt, da jeg også skal se deres personlighed bedre osv.

    elsker hannerne pga de somregl altid bliver sådan nogle ordenlige kæmper hehe, sådan en vil jeg da gerne have gående :o) men der er også en pige 8ser det ud til lige nu hvertfal) der bare er så flot (det ændre sig måske) og vil på en måde også gerne have en pige fra hendes første kuld her hos mig.

    ja jeg er ikke nem hehe, men det er det jeg prøver at finde gode og dårlige sider ved hele situationen for at se hvad der er bedst for os alle i sidste ende.
    hvis det f.eks var en dårlig ide med en kastrat og en fetil pige så kulle jeg jo ik gøre det bare pga jeg selv vil ha en han :o) så det er med at finde på noget hvor det kommer os alle 3 til gode :o)


  • #7   18. jun 2008 bine er nemlig også meget kælen, putter i sengen om natten osv, hun er ret intelligent, det ligger til racen jo, hun finder altid på sjove ting, og tænker så at sådan en kat ville da ha bedst at at kunne finde på den slags ting med en anden kat, da jeg jo ik kan lege med hende på samme måde som de kan :o)

    men nu er bine alene kat hun bestemmer alt her hjemme hehe. og det jeg er mest bange for det er, jeg vil ikke have at den anden skal begynde at bestemme, vil gerne have at det er bine der fortsætter med det :o)


  • #8   18. jun 2008 lige nu vil jeg helst ha dem alle sammen hehe :o) der er en stor den virker meget pylret hehe hvis jeg taher hende op og vejer hende f.eks så piver hun straks på moar.
    den mindste som er en han, han siger intet til man lige tager ham op og vejer og kigger på ham smiley den sidste som også er en pige (altså så sikker som man nu kan være ved den tid) hun er også super fin. er ret spændt på hvordan hendes pels kommer til at se ud :o)


Kommentér på:
hvad skal man beholde?

Annonce