{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

en ordentlig nyser - var det noget? {{forumTopicSubject}}

Hvad får folk til at gå ud og købe en masse katte - forskellige steder indenfor utrolig kort tid?

Det er dømt till fiasko - at flytte katte er forbundet med stress, katte fra forskellige steder har hver "sit" med i bagagen -. det mikses med en omgang stress - bingo ...

Når det er sagt så forstår jeg iøvrigt heller ikke der er nogen der vil sælge kat der skal ind til en stak andre nye hentet diverse steder, suk ...

Nok engang - ved godt det ikke læses, men det kunne nu gå bedre gjorde man ...

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=57959

Det skulle gerne være en god oplevelse at få kat - det risikerer man det ikke bliver har man for travlt og ikke ved hvad man skal kigge efter. Det er trist for katten - og ejerens økonomi

Lidt det samme som dem der først læser brugsanvisningen når det er gået galt.









Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en ordentlig nyser - var det noget?
  • #1   3. apr 2010 HUH Lis den kommer du til at gentage igen igen og igen, og alligevel er der en som skriver om en dag eller to om netop problemer med flere katte, sygdomme pga stress osv. Men hvis det bare siver ind hos en enkelt eller 2 så har man da nået lidt.

    God påske til dig og dine Kære ;o) og selvfølgelig alle jer andre og jeres Kære *ss*


  • #2   3. apr 2010 DK * Fabis - NFO den lille Bisse *

    Ja det har du ret i - både igen og igen - og lykken er siver budskabet ind hos nogen.

    Af skade bliver man klog - men sjædent rig

    God påske også til dig - og alle andre på KG og deres firbenede


  • #3   3. apr 2010 Lis.. Godt skrevet,vores 14 katte er vokset op sammen og lige før jeg så dette indlæg stod jeg og så på dem ude i gården hvor der lå en stor klump af katte på 9 stk som lå oven i hinanden og nød solen og hyggede sig sammen,der tænkte jeg lige hvor skønt det var at se dem komme så godt ud af det sammen.
    God Påske til jer alle


Kommentér på:
en ordentlig nyser - var det noget?

Annonce