{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår må han komme ud?
  • #2   8. apr 2010 Okay tak smiley

  • #3   9. apr 2010 Kommer også an på din kats alder - killinger har ikke udviklet deres stedsans, så de skal helst ikke lukkes ud før de er et halvt år. Er den ældre tror jeg de fleste lukker dem ud efter en uge - 14 dage, men læser man på Kattens Værn og Dyrenes Beskyttelse så mener jeg at de siger 4 uger. Det er bare sjældent at katten vil finde sig i at være inde i 4 uger, hvis den er vant til at rende ind og ud.

    Det skal vidst hjælpe at sprede lidt grus fra kattebakken i haven når man lukker den ud første gang.

    Pøj pøj med det :o)


  • #4   9. apr 2010 Hej Sabrina.
    Først og fremmest Tillykke med ny-miss!
    Jeg har også hørt den der med katte grusset-
    Den skal jo indholde divs lugte af din kat´s efterladenskaber, og derpå skal det strøes rundt langs hæk eller hegnet, for dermed at vise... "Hertil og ikke Længere".... og også yderligere nogle få andre steder i haven.
    + Ny miss skal IKKE lukkes ud på fyldt /mæt mave, for dermed kan du jo kalde den ind efter kort tid ude og så servere lidt mad- Dette ritual gentages bare derudaf og lige pludselig er Miss så bare vænnet til at kunne komme ud .....og hjem igen uden problemer :-))
    Ps....Øhhhh.....Hvilken kat er din ny erhvervelse - Foto/ alder osv ?
    Mvh Monique


  • #5   9. apr 2010 VIL SIGE CA 2 uger det har vi brugt og har fungeret fint,også brugt den med lidt "brugt grus" her og dèt...held og lykke med missen

  • Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   6. apr 2013 har os lige fået mig en killing for et par måneder sidenkan hun så godt blive lukket ud sammen med den anden nu her.=?????? ps det er en main coon

    profilbillede
  • #7   6. apr 2013 Hvis han er voksen, og når han just har skiftet hjem, så vil jeg sige 2-3 uger. Han skal være 100% faldet til hos jer, før han lukkes ud.

    En killing, ja der mener jeg at min Tyson blev lukket ud første gang da han var omkring 5 måneder gammel. Jeg havde kattelem, så vi trænede mange gange med at min datter stod udenfor og jeg indenfor, og så lempede vi ham frem og tilbage, ind og ud af kattelemmen, til han tilsidst forstod at det altså var hans ind- og udgang. De første mange gange han gik ud, var han kun ude 1 minut, og vupti ind igen. Få minutter senere gentog det sig, og sådan gik de første dage, indtil han begyndte stille og roligt at være ude længere tid ad gangen.

    Jeg skal flytte om 3 uger, og frygter allerede den tid der vil komme hvor Tyson ikke må komme ud, det bliver et helvede for han HADER bare kattebakker og kan holde sig meget længe for at undgå at gå på bakken.


Kommentér på:
Hvornår må han komme ud?

Annonce