1.111 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "løbetid hvor længe"
Løbetid - hvor længe?
Halløj, min skønne Norske skovkat Kira, fyldte et år i går. Hun har været i løb 3 gange. For hver gang har hendes løbetid været længere og mere højlydt. Første gang var 3 dage. Anden gang var...
Halløj, min skønne Norske skovkat Kira, fyldte et år i går. Hun har været i løb 3 gange. For hver gang har hendes løbetid været længere og mere højlydt. Første gang var 3 dage. Anden gang var...
Skrevet af: Charlotte D - 10. sep 2014
Løbetid hvor længe?
hvor længe kan en kat være i løbetid. min kat er 9 måneder nu så det er første gang, men hun er helt vild, slet ikke til at styrer, mijaw`er hele tiden og gør sig til. det ikke til at holde ud at hør...
hvor længe kan en kat være i løbetid. min kat er 9 måneder nu så det er første gang, men hun er helt vild, slet ikke til at styrer, mijaw`er hele tiden og gør sig til. det ikke til at holde ud at hør...
Skrevet af: Christian H - 25. feb 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
Derudover er det ikke godt at lade hunkatte komme i for mange løbetider uden parring, da det kan give livmoderbetændelse, og det er meget udmattende for hunkatten at gå i løbetid. De trives ikke og begynder som regel at tabe sig, fordi de kun har hankatte i hovedet og glemmer at spise ordenligt.
Derfor bør alle hunkatten som ikke skal indgå i en planlagt avlsprogram neutraliseres, på den måde får man også sin nattesøvn igen. ;o)
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 79
Ellers bemærker vi intet. Vi har hende og to kasterede hankatte. Kan det være fordi hun ikke har haft en ordentlig løbetid eller er det bare sådan hun er når hun er i løbetid?
Og er det stadig smartest at sterelisere hende?
Hun er indekat, så hun kan ikke få uønskede killinger.
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
Jeg mener at alle katte, uanset om de er inde eller ude/hankatte eller hunkatte, bør neutraliseres, hvis de ikke skal bruges i avl. Det er både for deres skyld, men også for ens egen, neutraliserede katte er mere rolige, sociale og hviler langt bedre i sig selv.
Din unge pige vil sikkert begynde at komme i flere løbetider i løbet af foråret og sommeren, og hvis hun ikke skal have killinger er der jo ingen grund til at I eller hun skal gå igennem det. Slet ikke når man får en endnu dejligere kat, som ikke kan risikere at få livmoderbetændelse eller begynde at tisse de forkerte steder, grundet sine hormoner.
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 79
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 6 Emner: 24 Svar: 105
Men jeg tror vi køber nogle p-piller til hende, for vi vil gerne bruge hende til avl om et års tid,.
løbetid, hvor længe ?