{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  han katte og killinger..
  • #3   17. apr 2010 vi lod Sille være alene uden vores andre katte da hun fik killinger sidste år smiley
    Os så hun kunne få lidt ro til at vende sig til de små osv
    Vi har 3 hankatte, ingen af dem var far til killingerne. Men der var ingen problemer, de hjalp sille med at passe de små da de begyndte at kravle rundt. smiley
    Så vi havde ingen problemer.

• #4   17. apr 2010 Min hunkat accepterede hankatten de første par dage, men så lover herren han fik tæsk og de måtte skilles ad i 12 lange uger smiley håber i har mere held end jeg havde, men missemor skal nok sige fra hvis hun ikke vil have ham i nærheden, så lad hende styre det.

• #5   17. apr 2010 ja det var oz sådan jeg haved tænkt var heller ikk helt klar over hvordan jeg sku skille dem ad når de begge bor her

• #6   18. apr 2010 der har ingen problemer været med mine katte. og mille har da nået 2 kuld. men nu er det slut. de er neutraliseret. men bortset fra det. så var der no probem

• #7   18. apr 2010 Mine har haft fred i sove værelset den første uges tid, de laver alligevel ikk andet end at ligge ved killingerne...
    Efter den første uges tid, kommer de ned i stuen, og så er han kattene der også....
    Når killingerne begynder at tøffe rundt, så deler sofus gerne sin mad med dem, og vasker dem også.....

Så held og lykke med det ...

• #8   18. apr 2010 betina taker det bliver alså lidt spændene

• #10   19. apr 2010 er der nogen a jer da kan fotælle mig hvorfor han forsygte a hoppe på hende i går aftes når hun ska føde her en a dagene for det undre mig ..og i går arftes der hun var ude måtte vi jage en fremmed han kat væk fordi han pr.øved a banke hende og vores han kat gemte sig inde under en busk..
    for hun er drægt for hendes mave er kæmpe stor og hendes brystvorde er kæmpe stoe og helt lyserøde..så synte det er helt vildt mærkeligt

• #12   19. apr 2010 hun kommer ind hverdag her de sidste par dage har hun ikk rigtig ville ud.. hun plejer ellers a vøre helt vild med a kravle i trær og så noget og når hun enlig er gået ud så ligger hun kun lige ude foran døren og slapper a

Kommentér på:
han katte og killinger..

Annonce