1.780 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kravlegård ?? Nogen forslag ? Kravlegård ?? Nogen forslag ?

Mine killinger er GODT trætte af at være nede i den kasse nu x)
Så vil gerne have en kravle gård til dem.
MEN vil ikke købe en så overvejer lidt selv at bygge..
Men nogen som har forslag til hvordan jeg kan lave en ?.

Hilsen Mia. !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kravlegård ?? Nogen forslag ?
  • #1   25. apr 2010 Hej mia..... prøv at kigge i mine sidste billeder af killingerne, der har jeg lavet en meget stor kasse som fungre som kravle gård til de er bedre vant til at komme på gulvet..

• #2   25. apr 2010 Hej Mia.

Vi ville have lavet en af nogle tynde plader, sat sammen med gaffatape. Det tror jeg havde fungeret fint. Vi fandt En tynd plade der i Silvan kostede ca 60 kr og var stor nok til at der kunne laves flere sider. Så kan du selv passe den ind til det rum hvor den skal være smiley

Vh. Amalie

• #3   25. apr 2010 Jeg har overvejet lidt om man kan bruge pallerammer, de kan klappes sammen er rimelig robuste og hvis man kan få dem af et supermarked, så er de også billige (gratis). Vi har brugt dem til hø på folde med heste. Så kan man også bygge væggene højere som killingerne vokser.

• #5   25. apr 2010 Lige en Hurtigt opdatering.
    Min mor ville ikke køre ud og købe Træ..
    og har kun hønse net men det er jeg ikke så vild med hvis de får hovedt igennem (;

Så jeg fand to papkasser frem og fik lavet en okay stor kravlegård (;

• #6   25. apr 2010 smadder godt at høre, også dejligt nemt når du heller ikke ville ligge penge til smiley

• #7   25. apr 2010 vi brugte vores store kanin bur hvor træmmerne kan klappes ud, så de går på gulvet på et lagn så de ikke hænger fast i gulvtæppet smiley

Skal os ha hentet det op, for vores plejebørn er delme os blevet aktive de kravler rundt på alle fire nu smiley

• #8   25. apr 2010 Jeg bruger en kanin løbegård, den koster 299kr. i de fleste dyrehandler

Kommentér på:
Kravlegård ?? Nogen forslag ?

Annonce