{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

køn på killinger {{forumTopicSubject}}

Ja, min kat har 3 killinger, de er omkring 5 uger. Da de var en uges tid fastslog vi at alle var hanner og derfor ville min svigerindes forældre gerne have alle tre, så det er jo skønt.
Men idag kom mig og svigermor meget i tvivl om de overhovedet er hanner, og jeg har været inde på sider med billeder, men synes bare det blir mere forvirrende, så måske der sidder en ekspert herinde??
På de billeder jeg har set af hunner sidder numsehullet og den anden åbning meget tæt på hinanden, og på hanner sidder de længere væk, og det er for så vidt fint nok. Men på mine killinger sidder numsehullet og det andet hul ikke så tæt på hinanden som på hunnernes billede, men heller ikke så langt væk som på hannernes...
Og så ligner det lidt at de har tre huller mine killinger, men svigermor tænkte at det måske er pungen der er ved at vise sig?? Hvis jeg skulle gætte ville jeg sige hanner, netop fordi hullerne ikke sidder så tæt som på hunnernes billede, men er det forskelligt?? Jeg håber sådan de er hanner, for tror ikke de vil have hunkatte...Jeg kan ikke tage billeder fordi vores kamera er i stykker...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køn på killinger
Kommentér på:
køn på killinger

Annonce