{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.161 visninger | Oprettet:

Pia H
Pia H
Tilmeldt:
4. maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9

Mit kat skider udnfor sin kattebakke {{forumTopicSubject}}

Jeg har idag oprettet mig som bruger, da jeg har kat og tit har brug for information omkring katte evt. spørgsmål/svar.
Jeg har en kat på 5 år..han er super dejlig og har altid været renlig. Han er indekat i en 1 sals lejlighed på 94 kvardratmeter. Han er her i år begyndt at skide på gulvet rundt om i lejligheden hvilket han aldrig har gjort før. hans kattebakke er ren og han går på bakken når han skal tisse. Som regel går han på bakken og tisser og så roder han rundt i bakken og drøner så rundt og bræger i hele lejligheden og så sætter han sig på gulvet og skider...Bakken er ren og der er ingen små børn i hjemmet der generer ham....til at starte med var det hver 2 eller 3 gange han sked på gulvet men også på bakken men nu er det hver gang han gør det på gulvet. Hans afføring er helt normal. Jeg har overvejet at flytte bakken fra toilettet til et andet sted i lejligheden, men ved ikke om det vil hjælpe...Dyrlægen siger han intet fejler og mener jeg skal tage ham til en velfærds dyrlæge...men jeg er enlig mor og har ikke pengene til det....nogen der har et godt råd....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit kat skider udnfor sin kattebakke
Kommentér på:
Mit kat skider udnfor sin kattebakke

Annonce