Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rå fisk?
  • #1   5. maj 2010 Du kan godt give dem rå, men det er ikek sikkert de vil have dem smiley

mine katte gider ikke alm. rå fisk, men de vil gerne have dem røget XD

Jeg ville tø dem op i microen

• #2   5. maj 2010 parasitterne dør ved frysning, derfor er det illadt at tilberede og servere sushi i DK.
    Jeg går ud fra det er frossen laks du har købt?

Mine katte e l s k e r sushi.

Charley var den første sushi spiser, han stjal vores, når vi købte take-away.
    Nu er vi begyndt at købe ekstra laks til kattene, når vi skal ha' sushi og Chili er nu også med på idéen.
    Det er ikke så tit de får det, men de elsker det når det er der
    smiley
    Pia

• #3   5. maj 2010 ja, det er frosset laks, jeg har købt smiley
    Vil prøve og se, om de vil have det råt smiley

• #4   5. maj 2010 Hej Stine
    Giv laksen et par minutter i mikroen, så vil kattene hellere spise det. Min elsker dampet eller kogt laks, men rå ...nej tak

• #5   5. maj 2010 Hvis fisken har været dybfrosset i min. 1-2 døgn er der ikke fare for parasitter længere og så kan man sagtens give den rå.
    Nogle katte vil gerne have rå fisk, andre foretrækker at det lidt kogt (evt. i micro)

Ulla : Det tror jeg så ikke skovkatte er klar over, da de bl.a. fanger fisk i naturen.

• #6   5. maj 2010 Fisken skal være frossen i 24 timer, hvis mennesker skal spise det råt, så det ville jeg også gøre til mine katte:) Ellers ville jeg koge dem let og give dem det:)

• #7   5. maj 2010 Der findes noget der hedder anisakis-larven som kan være i rå fisk, den kan godt være meget farlig for både mennesker og kattte

• #8   5. maj 2010 Behandling af rå fisk til human brug:

(link fjernet)

• #9   5. maj 2010 Ville kun give mine katte rå fisk efter nedfrysning i mindst 24 timer. De snyltere der er i rå fisk kan leve videre i katten. Under alle omstændigheder skal det kun gives som godbidder. Personligt ville jeg springe over med at give mine katte det smiley

• #10   6. maj 2010 Pia D - Netop! Min den ene fryser står på -21 grader, selvom man normalt siger at -18 er tilstrækkelig. Men jeg fisker ofte ørreder og får havfisk af min svoger, som mine dyr får rå (efter frysning) og jeg selv ofte spiser, bl.a. som gravad ørred (altså rå fisk) og ingen herhjemme er blevet syge.

Kommentér på:
Rå fisk?

Annonce