Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rå fisk
  • #3   18. nov 2010 super, var nemlig bange for at der måske var for mange bakterier i:) (man er jo lidt e pylrer mor) Så skal jeg igang med optøningen så han kan få en lækeer filet:)

• #4   18. nov 2010 Eller hele daggamel kyllinger smiley Det er BILLIGT og super godt til tænderne!

• #5   18. nov 2010 Hvor køber man sådan nogen hele daggamle kyllinger? har prøvet at give ham rå kylling en enkelt gang og han bliver helt vild efter mere:)

• #6   18. nov 2010 June jeg har nogle mine ildere ikke gider æde smiley

• #7   18. nov 2010 Nu bor du godt nok på fyn, så den kan jeg ikke hjælpe med... Med mindre du er intra. i at køre langt efter dem...

Men ellers så prøv at lave en tråd om det, så skal der nok være nogen der ved hvor du kan få fat i nogen smiley
    Du kan selvfølgelig købe dem hos rigtig kattemad, men det er ret dyrt!

• #8   18. nov 2010 Så længe fisk har været dybfrosset (- 18 grader eller koldere) i min. 24 timer sker der ikke noget ved at give dem rå. Ben gør heller ikke noget rå, det er først når de er blevet kogt de kan gøre skade.

• #9   18. nov 2010 Mia: tror desværre du bor for langt væk:) er det en internet butik det der rigtig kattemad?

• #10   18. nov 2010 June- Prøv at google det smiley
    Du skal selv afhente det, men der ligger MANGE forhanlder over hele landet!

• #11   18. nov 2010 Vi har en forhandler kun 8km fra os, det kan jo ikke blive bedre:) Kan se man faktisk kan fodre kun med forskellige slags rå mad

• #12   18. nov 2010 Ja, det kan man smiley
    Hvis du gerne vil det, så kan du snakke med forhandleren om at ligge en foder-plan, så din kat får præcis det den har brug for!

• #13   18. nov 2010 Ej hvor godt, har efterhånden hørt så meget dårligt om det royal canin han ellers har fået at jeg ikke er tryk ved at bruge det. Så fik jeg anbefalet whiskas men min veninde der er dyrelæge studerende siger det kan ødelægge nyerne på dem, det er en hel jungle at give dem det bedste mad

• #14   18. nov 2010 katte og fisk hører sammen, not. Det er meget få katte der kan lide vand så meget at de fisker. Jeg er så heldig at have sådan en race. At der så er mange katte der godt kan lide fisk er så noget andet. Men har fisken været frosset er parasitterne døde og du kan sagtens give dem til katten. De fleste katte vil dog helst have dem kogt/dampet.

Du har ret i at der er meget kød man kan fodre med og hvis du er heldig er den forhandler rigtig god til at rådgive dig.

• #15   18. nov 2010 Min får Royal Canin og råt kød, de får daggamle kyllinger næsten hver dag smiley Så de spiser ikke ret meget tørfoder, og whiskas er det samme som hvis du skulle leve af Mc.donalds mad! Bestemt ikke godt!

• #16   18. nov 2010 Det var nøjagtig samme sammenligning min veninde brugte, hun fortalte at de havde haft en kat inde på klinikken hvor ejeren havde brugt over 9000 på at rette op på foder skader. Kiskat har også fået rc i alt den tid jeg har haft ham men læste et sted at det kunne være skadeligt, men synes der er så mange holdninger til det med katte mad:)

• #17   18. nov 2010 Syns man høre dårligt om de fleste mærker, har ikke hørt noget dårligt om Applaws smiley Men det er også 80%kød mener jeg!
    Men jeg har prøvet IAMS, Hills, Sanabelle og har ikke været så tilfreds som jeg er med RC, så jeg køber bare en pose Applaws næste gang der skal købes ind smiley Men vil blive ved med at foder med RC.

• #18   18. nov 2010 Problemet med flere af nyrelidelserne skyldes oftes at kattene ikke drikker nok og derved bliver urinen stærkere og nyrene ikke gennemskyllet godt nok. Det er der jo en vis logik i. Hvis man så bruger et foder med højt calciumniveau oveni går det helt galt og der dannes urinvejssten. Problemet er ikke kun ved et fodermærke men ved dem alle. Dels vil jeg anbefale at bruge mere end et produkt, det kunne være RC og Applaws og så huske at fodre med vådt/råt mindst en gang om dagen. Jeg er så heldig at mine (pånær en) drikker rigtigt meget og det er blevet mere efter jeg købte en vandfontæne.

• #19   18. nov 2010 er begyndt at give våd mad også for kiskat var dehydreret hele tiden og det har også hjulpet men han drikker næsten aldrig vand. Har lige skiftet til en stor skål da jeg fik af vide det kunne være vandskålen der var for lille og hans knurhår ramte mod kanten

• #20   18. nov 2010 June, det kan det osse være, katte er til tider nogle vanskelige skabninger. Jeg vil anbefale dig at prøve forskellige skåle, og har du overskud så vil jeg anbefale dig en fontæne, den i keramik. Den kan nemlig vaskes op osse i opvaskemaskine og du har ikke udgifter til filtre

• #23   18. nov 2010 Okey det vil jeg prøve, det har været et stort problem med væsken da han har været helt syg af det, så er glad for at han får mere nu, nu skal det bare lige det sidste stykke op til optimalt:)

Kommentér på:
Rå fisk

Annonce