{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Give killinger væk.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sidder og undre mig rigtig meget nå jeg sidder og kigger lidt på annoncer..

Det med at flere folk har fået planlagte killinger også bare giver killingerne væk uden noget med i tasken det forstå jeg simpelthen ikk..

Altså hvorfor planlægge og få killinger bare for at give dem væk uden noget??
Ja undskyld sad bare og undrede mig rigtig meget og ville høre om det kun er mig som sys det lyder helt forkert...

Der ud over har jeg også altid lært at man ikk må give killinger bare sådan væk at men ligesom enten skulle give et sympolsk beløb eller bare noget det andet virker på mig helt forkert.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Give killinger væk..
  • #1   5. maj 2010 Camilla:
    Jeg er helt enig med dig, dyr bør koste noget.
    Hvad der kommer let går let. Jeg fatter heller ikke at der planlægges killinger, når man nu ved at der er fødes for mange hvert eneste år.


  • #2   5. maj 2010 jamen hvorfor så planlægge og få dem hvis man alligvel bare giver dem væk fordi man godt ved der er for mange af dem??
    Det er der jeg intet forstå for det er da grotesk latterligt..

    Og ved de fleste seriøse katter ejer godt vil give et lille beløb på en kat for ellers så skal de da ikk have den så let er det.


  • #3   5. maj 2010 Jeg finder det osse dybt ubetænktsomt. Men jeg tror at mange af de killinger der er gratis er "lavet" af mennesker, som enten ikke har fået neutraliseret deres kat eller osse får katten dem udenfor eller lign. og så skal de bare af med dem. Jeg synes osse det er rystende at nogle bevidst laver blandingskatte i den tro at de så kan tage et par tusinde for dem. I min verden planlægger man killinger, da det bestemt ikke er en leg og heller ikke helt billigt hvis man vel at bemærke betaler prisen for det der kommer ekstra, plus vacciner, mærkning osv. Jeg er bange for at mange af de katte der er udbudt til salg gratis eller til en meget lav pris går et usikkert liv i møde. Bare prøv at tage en tur ud til Kattens værn eller andre kattehjem Jeg bor ikke engang på landet og vi har mange løsgående katte rendende, som bare bliver lukket fri når det ikke er sjovt at have kat mere. Det er ganske enkelt mangel på respekt for at det er et levende væsen.

Kommentér på:
Give killinger væk..

Annonce