913 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Christina B
Christina B
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 28

Stamtavle til Hellig Birma mangler Stamtavle til Hellig Birma mangler

Hej alle

For et par måneder siden købte jeg en Hellig Birma på næsten et år, som sælger sagde skulle have stamtavle.
Køber skrev i annoncen at han havde stamtavle, så vi tænkte ikke mere over det. Da vi skal så se ham og beslutte om det er ham vi skal have, siger sælger at hun aldrig har modtaget hans stamtavle fra opdrætter, da opdrætteren åbenbart har snydt hende. Opdrætteren skulle ifølge sælger, aldrig have udleveret stamtavlen til hende. For mig betyder en stamtavle ikke så meget, jeg forelskede mig i missen og købte ham derfor.
Nu er han så blevet et år, og sælger siger at sagen er taget op, og at opdrætteren har fået to måneder til at bestille de her stamtavler og få sendt dem ud til køberne af kuldet. Opdrætter er desuden blacklistet, ifølge sælger. Jeg har flere gange sagt til sælger at jeg meget gerne selv vil kontakte opdrætter og formand, da han jo nu er min kat, men hun slår det hele tiden hen og ignorerer det lidt.
Nu er mit spørgsmål så, hvad kan jeg gøre i en sag som denne? Selvom det ikke betyder alverden, vil jeg gerne have stamtavlen og se hvor min elskede mis egentlig stammer fra, hvem hans forældre er osv.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stamtavle til Hellig Birma mangler
  • #1   15. maj 2010 Hej Christina

Du er velkommen til at kontakte mig privat, så skal jeg hjælpe dig med at besvare dine spørgsmål - så du forhåbentligt kan få papir på din birma. ( Jeg sidder som konsulent i Jyrak )

• Christina B
    Christina B Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 28
    #3   15. maj 2010 Chicabee: Tak for dit indlæg, jeg har sendt dig en besked smiley

Felis: Jeg er selvfølgelig også meget mistænksom, men jeg kan næsten ikke tro at sælger ville snyde mig. Man ved selvfølgelig aldrig, men det gjorde rigtig ondt på hende at skille sig af med ham, og hun forklarede om sagen der var igang og fortalte at hun havde snakket med formanden som åbenbart kendte opdrætteren. Hun virker bare ikke som typen.

• #4   15. maj 2010 for mig lyder det også som det er sælger der kommer med en historie fra de varme lande... men håber at du finder ud af det. pøj pøj

Kommentér på:
Stamtavle til Hellig Birma mangler

Annonce