{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.893 visninger | Oprettet:

tynd kat der fælder. {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen smiley

jeg har et problem med min kat, hun fælder helt vildt og er super tynd. jeg har skiftet foder, forsøgt med tilskud osv osv. hun er ikke kræsen, hun fungere fint i hverdagen, er lege syg osv.

nogen der har nogle forslag eller er det bare en tur til dyrelægen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tynd kat der fælder.
  • #1   17. maj 2010 hun er 2 år.
    indekat.
    behandlet for orm, både med piller og pasta.


  • #2   18. maj 2010 Det er forår og derfor fælder de fleste katte, selv indekatte.

    De fleste fertile katte er tynde, da de jo jævnlig er i løbetid, selv dem på P-piller er tynde, så der vil en neutralisering være en god ting.

    Hvis hun er sterialiseret, vil jeg sætte spørgsmnåltegn ved dit foder valg. Killingefoder vil være rigtig godt til en tynd kat.

    Det skal dog siges at nogle katte er meget tynde af natur også selvom de er neutraliseret, " vores Silke var en af dem " Så derfor vil jeg anbefale dig at fodre med killingefoder ad libitum. Prøv dig evt frem med de forskellige mærker, for selvom den ene mærke er god for mnine katte, behøver den ikke være det for dine.



  • #3   18. maj 2010 Har du ikke hendes "reservemor" Taia mere?
    Hvis ikke, hvornår - og hvorfor - kom du af med hende?

    Hvad fodrer du med - og hvor tit?
    Katte har det bedst med at blive fodret ad libitum og med et lødigt produkt, altså ikke discount fra et supermarked.

    Du må skrive lidt mere!



  • #4   18. maj 2010 bruger du kvalitets fodder?
    er hun neutraliseret?
    har du spurgt dyrlægen til råds?
    er hun ellers frisk og glad?


  • #5   19. maj 2010 sorry smiley
    har lige været lidt væk fra pc...

    Taia er hos min mor, ude på landet hvor hun er blevet stor og muskuløs, hun har ikke tisset en eneste gang siden hun kom til min mor og kom ud smiley

    Ang Baily, hun er ikke neutraliseret, hun er en frisk kat, meget kælen og meget snaksalig. hun har altid været en tynd kat, da jeg fik hende som killing var hun taget fra for tidligt og var fyldt med orm. hun hader at blive løftet og holdt, og hun hader at blive børstet. hun er generalt en speciel kat... men noget af det sødeste når hun kommer og vil putte smiley

    Dyrelægen mener hun måske lider af stress, da vi fik en killing sidste år til at holde hende med selvskab, og så mener dyrelægen at stressen gør hun mangler antioxidanter og havde et middel mod det jeg kunne købe, ville dog lige vente til jeg fik lidt respons her.

    af foder bruger jeg Aktiv complete til begge katte.


  • #6   19. maj 2010 hmm. prøv evt. at give hende noget tigermælk, eller start med at blande RC/Hills killinge fodder i hendes nuværende fodder..

Kommentér på:
tynd kat der fælder.

Annonce