{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Forsvundet {{forumTopicSubject}}

Igår var vi igang med at flytte nogle ting på loftet og begge mine katte gik med ud på bagtrappen som de plejer, men kun den ene kom med ind igen... Vi har gået og kaldt på hende og hun plejer at komme når man kalder, men hun er pist væk. Ved at hun ikk kan komme udenfor da der er lukket ud til.

Mit spørgsmål går på om hun mon selv vil kunne finde tilbage hvis der er nogen der har lukket hende ud, hun er ikk vant til at være udenfor medmindre det er i snor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsvundet
  • #2   18. maj 2010 Jeg synes du med det samme skal sætte fterlysningsplakater med billede af hende op i opgangen og beskrive hvordan og hvornår det er sket.

    Fordi hun enten må være lukket udenfor (eller ind i en lejlighed) af en af de andre, eller måske hun stadig er på loftet og har gemt sig.
    Måske kan det også være et avisbud eller lignende, men er sansynligheden for det ikke lille, når det er en bagtrappe? Er døren til bagtrappen altid låst, lukket eller er den også åben ind i mellem.

    Prøv at kigge i nogle af de andre tråde om efterlysninger, der er masser af dem og masser af tips i dem
    Håber du opdaterer os, når du finder hende igen
    Held og lykke med det
    Pia


  • #3   18. maj 2010 Vil også sætte seddel op i opgangen... Der er 2 døre for at komme helt ud, og de er altid lukket...

    Kan dog bare ikk forstå hvorfor hendes søster ikke kalder på hende..Men forløblig tak og skal nok lige opdatere så snart hun forhåblig kommer hjem igen.


  • #4   18. maj 2010 Så kom hun hjem igen... Jubii

  • #6   19. maj 2010 Tak for den gode nyhed smiley

    Ja, som Felis F skriver, vor var hun ?
    smiley
    Pia


  • #7   19. maj 2010 Ved det ikk helt min overbo kom hjem med hunden og der var hun kommet springende frem i hovedet af hunden..... Hørte lidt larm på bagtrappen af det så åbnede døren og der stod hun så......

    Men syntes bare det er underligt hun slet ikke har givet lyd fra sig alle de gange vi har været derude og kalde....Men skønt vi har fået hende tilbage.

    Men sikke en magtkamp de 2 prinsesser skulle have da hun kom ind igen...


Kommentér på:
Forsvundet

Annonce