785 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

vi har forelsket os i missebarn nr 2 vi har forelsket os i missebarn nr 2

Hejsa.

Min kæreste og mig har en prinsesse mis på 2 år, vi har ved flere lejligheder diskuteret at vi gerne ville havde en kat til.
nu har vi så set ham men ved ikke om det kan lade sig gøre og vi kunne godt tænke os lidt respons på om det ville være helt hend i vejret.

som sagt vores lille pire mis er 2 år og har altid været inde kat. nu er der en ude på min kærestes arbejde som skal af med deres dejlige han kat oskar. vi er begge forelsket i ham men kan det lade sig gøre.
han er 6 år gammel og har haft mulighed for at komme ud men ikke benyttet det. han er kastereret og vores kat er sterliseret.

men det skal jo på ingen måde skade hende vi har eller ham men vi kan næste ikke holde til at vide han eller måske bliver aflivet.

så ville de 2 misser kunne få et godt liv sammen hvor oskar ikke kan komme ud ved mindre vi får en have en gang. eller taler alt i mod det nu de begge to er så gamle osv

med venlig hilsen os der gerne vil havde missebarn nr 2.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vi har forelsket os i missebarn nr 2
  • #1   19. maj 2010 mange tak for din respons det er også lidt det vi er kommet frem til. vi har det bare svært med at han måske skal aflives og sådanne. og han er sådanne en sød kat

• #2   19. maj 2010 Det er ikke nemt at sætte to voksne katte sammen. Det kan lykkedes - det kan også blive fiasko.

Vælg du en killing eller to - det er meget nemmere.

• #3   19. maj 2010 ja, det er rigtigt og vores kat er meget enebarn i forvejen. det der bekymre os meget er at han har været vantil at komme ud. det kan vi ikke tilbyde ham forløbig da vi bor en en lejlighed. men vi er skrevet op til et størrested at bo og vi kæmper for at få have mm. men det er der jo ingen garanti for at vi får. men ville man kunne lave en aftale med oskaras ejer hvor de møder hinanden og måske lære hinanden at kende og sådanne. og måske laver en indkørings face. er der nogle som har erfaring med det?

• #4   19. maj 2010 Jeg ved ik noget om at sætte voksne katte sammen, men jeg ville måske prøve det... Hvis det lykkes har I givet Oskar en kæmpe chance ;O)
    Men som sagt så ved jeg intet om det...

• #5   19. maj 2010 Jeg ved noget om at sætte voksne katte sammen - jeg ville ikke gøre det. Det er ikke noget man bare gør - ingen kan drømme om hvad det kan medføre. Det går uhyre sjældent godt at sætte dem sammen - det er en langvarig proces

• #6   19. maj 2010 ja men jeg tror vi er sidste chance, og som du skriver det kan jo også gå godt. ve er meget i tvivl. og vil for alt i verden kun give begge kate det bedste liv.

vi håber bare på at man på en ene eller den anden måde kunne forene deres og vores liv.

• #7   19. maj 2010 ja der er jo nok ikke andet at gøre end at håbe på at oskar får en dejlig familie som vil elske ham, og at hans liv ender godt. kan godt se at det ville være et alt for stort sats at bringe dem sammen. men vi har jo bare håbet til det sidste smiley både for at give oskar et godt liv og mille missen en ven smiley

• #8   19. maj 2010 Det lyder barsk - men problemet er ikke dit - men kan risikere at blive det.

Tænk på din egen kat og jer selv før andre ...

• #9   19. maj 2010 ja det er rigtigt, og vores lille prinsesse skal på ingen måde udsættes for noget. hun er meget forkælet smiley og vi elsker hende så højt smiley

• #10   19. maj 2010 Ja jeg er så af den opfattelse at jeg ville prøve - man kan blive overrasket - og hvis du sammenfører dem forsigtigt og det går godt, så er dette jo bare dejligt!

Hilsen
    Mette

• #13   19. maj 2010 Ahhh Missemor - der skal altså oså meget til at "tænde" en perser:-)

Generel, jo længere hår - jo mindre påvirkelige for ændringer.

Korthårskatte kan slå ihjel for deres territorie ...

• #15   19. maj 2010 vi hat talt med oskars familie og de har fundet en familie til ham hvor han kan være ene mis, hvad der jo nok er bedst for alle parter smiley selv om vi nu var lidt lun på ham.

men vi er nu fast besluttet på at få os en kat og er gået på jagt efter en lille killing, vores drøm er at få en lille sort han misser til mille. så er der nogen som ligger inde med en sød lille killing er vi meget intresseret i at give ham et godt og trygt hjem med masser af kærlighed kattebakker og katte mad i bedste kvalitet.

• #17   19. maj 2010 ja det er jo det. men kender i nogle som ha en sort han killing er vi meget interesseret

• #19   19. maj 2010 min mor har haft perser og jeg har haft norsk skovkat. det er dejlige katte. men vi ville gerne havde huskat denne gang. men det er svært. vi ville jo helst havde en killing fra et internat eller sådanne så vi følgte at vi gan en kat en ny chance smiley

Kommentér på:
vi har forelsket os i missebarn nr 2

Annonce