Frustreret Frustreret
Hele dagen igennem er der ingenting med vores kat, og hun leger, og gør alle de ting en kat normalt gør, men lige så snart vi går i seng så starter balladen. Hin miaver, og kradser i alt, og laver generelt rigtig mange ulykker. Jeg ved godt at katten er et nat dyr, men det er begyndt at gå mig på at jeg kun får 4 timers søvn om natten pga. hende. Jeg tror hun keder sig og mangler vores opmærksomhed, for lige så snart jeg står op så går hun i seng!!! Har prøvet at lukke hende ude af soveværelset, men så forsøger hun bare helt desperat at komme ind til os.. Hjælp mig lidt her, for jeg ved virkelig ikke hvad jeg kan gøre ved det her... Har prøvet at ligge mad forskellige steder for at aktivere hende lidt, men det hjælper ikke rigtigt.. Håber da at der er nogen som har en god ide til hvordan denne situation kan løses på en god måde.. Vil da lige sige at uanset hvad så skaffer jeg mig ikke af med hende for jeg elsker hende jo, men hun er bare blevet temmelig træls om natten
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
et par af mine de ældste, foretrækker at komme ud om aftenen, og så står de klar om morgen, går ind og æder og så sover de hele dagen, og sådan gentager det sig .......
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 247
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 534
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 247
Frustreret