812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Frustreret Frustreret

Hele dagen igennem er der ingenting med vores kat, og hun leger, og gør alle de ting en kat normalt gør, men lige så snart vi går i seng så starter balladen. Hin miaver, og kradser i alt, og laver generelt rigtig mange ulykker. Jeg ved godt at katten er et nat dyr, men det er begyndt at gå mig på at jeg kun får 4 timers søvn om natten pga. hende. Jeg tror hun keder sig og mangler vores opmærksomhed, for lige så snart jeg står op så går hun i seng!!! Har prøvet at lukke hende ude af soveværelset, men så forsøger hun bare helt desperat at komme ind til os.. Hjælp mig lidt her, for jeg ved virkelig ikke hvad jeg kan gøre ved det her... Har prøvet at ligge mad forskellige steder for at aktivere hende lidt, men det hjælper ikke rigtigt.. Håber da at der er nogen som har en god ide til hvordan denne situation kan løses på en god måde.. Vil da lige sige at uanset hvad så skaffer jeg mig ikke af med hende for jeg elsker hende jo, men hun er bare blevet temmelig træls om natten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frustreret
  • #1   24. maj 2010 Kan i ikke lukke hende ud om natten ?
    et par af mine de ældste, foretrækker at komme ud om aftenen, og så står de klar om morgen, går ind og æder og så sover de hele dagen, og sådan gentager det sig .......

• #3   24. maj 2010 Vores den ene kat bliver også til en terminator-kat hvis ikke hun bliver lukket ud om natten smiley

• #4   24. maj 2010 Hehe smiley sådan var min også da den var mindre smiley Nu gar vi fundet os en godt rytme at hun får sin aftensmad kl. 20.00 og når hun har spist har hun ild i røven , lige indtil kl ca. 23 hvor jeg går i seng , og så sover vi ellers hele natten smiley

• #5   24. maj 2010 Hun er knap 10 mdr. så hun er jo stadigvæk en killing. Vi har allerede sørget for at aktivere hende hele dagen, men det hjælper bare ikke!! Ja jeg har også selv tænkt på det med at hun føler sig forladt når vi går i seng, men vi kan ikke lukke hende udenfor lige nu.. Har prøvet at lukke hende inde i et andet rum, men hun panikker fuldstændigt over det. Vi skal flytte her om en måned og der får vi mere plads og jeg har også overvejet om hun skal have en legekammerat for at se om det kunne hjælpe på det. Hun har adgang til mad og vand hele tiden, så hun mangler slet ikke noget

• #6   24. maj 2010 Er hun neutraliseret?

• #7   24. maj 2010 Ja det er hun og det har hun været i over 2 måneder snart

Kommentér på:
Frustreret

Annonce