{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Sofus er skidt :-( {{forumTopicSubject}}

Og hvor er det bare træls ...
Jeg fant ham oppe i min drengs seng og kunne straks se den var gal, han virker sløj og trist ...
Kikkede til hans tænder og er slet ikke i tvivl om at det er her problemet er ..
Tandkødet rødt og hævet, og han vil ikk ha jeg kikker...
Jeg vidste at tiden ville komme, at sofus må herfra, men havde da ikk troet det var endnu, jeg har jo kun lige lært ham at kende ..
Jeg håber at dyrlægen har en mirakel kur, at penicillin kan gøre det, men frygter, jeg ved jo hans tænder er dårlige ...
Åh, hvor er det dog træls når man bliver glad for alle de hitte missere .....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sofus er skidt :-(
  • #1   29. maj 2010 Stakkels Sofus - du har vel ikke noget smertestillende til kat i huset - det gør bare av med sådan en mund. Sørg for han får noget væske.

    rigtig grimt tandkød kan også være tegn på nyresvigt - lugter han på kroppen?


  • #2   29. maj 2010 lis, nu skræmmer du mig ...

    Han stinker af pis, troede han havde lagt i noget .....
    Og han lugter fælt råddendt i munden ... (det vel tænderne)


  • #3   29. maj 2010 min mor bor 5 huse væk, hun har rimadyl ? det hedder noget ligende, ved ikk hvordan det staves..

  • #4   29. maj 2010 Undskyld jeg forskrækkede dig - du skal ihvertfald ikke gi' ham smertestillende - lugter han af p*s på kroppen - og stanken fra munden - det er næsten helt sikkert nyrerne.

    Han lugter sådan fordi urinen går i blodet på ham.

    Det gør mig frygtelig ondt - det er en haster ...


  • #5   29. maj 2010 uha ja klart en dyrlæge nu.. håber det er falsk alam

  • #6   29. maj 2010 sofus er blevet aflivet

  • #7   29. maj 2010 R.I.P sofus..

    trøste kran til dig betina


  • #8   29. maj 2010 Det gør mig ondt at høre - håber du fik en "god" afsked med ham. Nåå det er bare ikke rart selvom man ved det er bedst sådan.

  • #9   29. maj 2010 Er ked a at læse smiley

    Sov sødt lille Sofus , 5 år er da ingen alder smiley
    *Hvil i fred*


  • #10   29. maj 2010 Du gjorde igen det bedste for Sofus, Betina, du må godt nok tage din del af bekymringer og smerte

    Sofus er nu et bedre sted - det lød bestemt ikke godt det du beskrev. God rejse Sofus - jeg er sikker på der står et par af mine og tager imod dig.


  • #11   30. maj 2010 Det gør mig ondt, Betina.
    Jeg husker, da han kom til dig forhutlet og hjemløs, og havde den lykke at blive budt ind i varmen hos dig ..... og så er det allerede slut. Øv smiley


  • #12   30. maj 2010 Kære Betina.
    Stor kærlig hilsen til dig og dine- i disse mega sværer og sørgelige timer :-(((
    Sofus som nu er ved regnbuebroen, kigger sikkert ned på dig, og tænker.... at han "Bare var smadder heldig at ramle ind i sådan et Hjertelig og kærlig menneske som dig" Han kunne jo lige så godt være endt foran den "forkerte dør- Hos de forkerte og ukærlige mennesker....som bare havde lade ham gå for lud og kold vand.... ingen mad....intet hjem.... ingen varme...ingen betalt dyrlæge der ville hjælpe...og derefter bare have haft et kummerligt katteliv med en forfærdelig og smertefuld slutning på sit liv!
    Stort ære og respekt for dig og din hjertelig handling!
    Til Sofus: Fred og ønske om, et forsat godt katteliv sammen med alle de andre dejlige .missere!
    Mvh Monique


  • #13   30. maj 2010 tak, men nu græder jeg igen ...

    Sov kl 2, tænkte hele tiden om det nu var rigtigt ...
    Dyrlægen var her, min egen som kender sofus og hun kunne godt se han var skidt...
    Han havde kvalme, ville intet spise, hans kredsløb var ikke så godt mere..
    Han havde mundbetændelse, som hun sagde tit kom hvis det var nyrene..
    han kunne jo ikke engang stå rigtigt selv, så i stedet for at køre ham på dyreklinikken, blev han puttet på køkkenbordet.....
    Jeg kunne godt ha fået ham undersøgt for en masse, men der er jo i virkeligheden ingen der ved om han er 5 eller 10 år ...
    Ingen kendte jo sofuses fortid ....
    Jeg håber du tilgiver mig, din store flotte sofe-lus, håber du havde det godt her ....
    Føj hvor er det hårdt, min første kat jeg har fået aflivet....


  • #14   30. maj 2010 Føler med dig...

    Min gamle kat blev også aflivet i går, hun har haft lidt nyrerproblemer siden årsskiftet men fik en behandling og hun havde det rigtig godt i et par måneder ...

    I går var hun dog rigtig dårlig, bagparten gik i kramper og hun frådede om munden, så af sted til dyrlægen og nyrerne var stået helt af så der var ikke så meget at gøre. Har haft hende i 17 ½ år, siden jeg var 5 år, så det er rigtig hårdt.


Kommentér på:
Sofus er skidt :-(

Annonce