{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

er så tosset mine veninde´s kat {{forumTopicSubject}}

hej KG jeg står lidt som en lus mellem to negle for 1 år siden fik min veninde min mor´s kat da hun pga sygdom ikke kunne magte den - den fik så killinger 3 dage før jeg fik mine så de er 7 uger idag - jeg skrev så til hende idag for at høre hvodan det gik, jeg fik en sms besked tilbage hvor hun forklare at emma er løbet væk og har ikke været hjemme længe + de har aflivet 2 af killingerne så der kun er en tilbage pga de sked og pissede over det hele. så jeg er lidt småtosset for jeg har forklaret hende at når killingerne begynder at rende rundt skal der stå bakker mange steder og viste hende en kravlegård vi har men de for dovne til at lave/købe en. nu sidder jeg så og tænker hvad med den sidste den kan da ikke gå uden mor og søskende - jeg bebrejder virkelig mig selv min mor´s kat kom hjem til hende. mormisseb har været væk en uge og killingerne blev aflivet igår. hvad er jeres erfaringer med at tage en fremmed killing med hjem til jer? den er som sagt 3 dage ældre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er så tosset mine veninde´s kat
  • #1   31. maj 2010 okey tak mange tak hun skriver nu at en af hendes veninder får den om nogle dage og det skal lige siges at den veninde ikke ville bratle mere end 20 kr for en kat så gu skal hun ej have den !!

  • #3   31. maj 2010 Nogle mennesker burde bare ikke have dyr.! Nej det er en noget større mundfuld at have killinger end som så, og desværre tænker folk sig ikke rigtigt om nogen gange.

    Din venindes, veninde som nu skal have denne her killing om nogle dage, har hun en kat med killinger i forvejen? MAN MÅ IKKE SÆLGE ELLER FORÆRE KILLINGER VÆK SOM ER MINDRE END 12 UGER!! Derfor kan hun ikke bare aflevere killingen til en veninde, hvor den hverken har mor, søskende eller andet. Det bedste ville selvfølgelig være at du tog killingen til dig, prøv om du ikke kan overbevise din veninde om det.


  • #4   31. maj 2010 jeg prøver at overtale manden men han er lidt skeptisk fordi vi er så heldige med vores killinger, de render på bakken selvom de er i hele huset (har selvfølgelig flere stående) ikke en pøller eller våd plet er fundet. Og min veninde siger hendes killinger gjorde det over det hele. mormissen (emma) har været væk i en uge siger hun

  • #5   31. maj 2010 Jeg ved snart ikke hvad jeg skal blive ved at sige. Endnu engang et "godt" eksempel på nogen vil have søde små killinger og når man så finder ud af det ansvar/arbejde der følger med, så smider man "skidtet" væk. Hvad f..... sker der i de stupide menneskers hoveder ???
    På en anden tråd, VIL en pige have killinger på sin hunmis, for den har jo bedst af at få killinger, Hvor dælen står det lige skrevet ?? Og nå ja, så er de jo skide søde og noget der ville være fantastisk at opleve. Den stakkels hunkat har været i løb siden den første gang, og derfor skulle den jo have de killinger, alt andet var jo synd. Nå ja, jeg forsøgte så at fortælle "gåsen" at det kun var synd at hun ikke var neutraliseret eller bare fik p-piller, da de løbetider stressede den stakkels kat frygteligt. Men uha, p-piller er jo vildt dyre. Hele 155 kroner til 60 uger. Har man ikke det, skal man slet ikke have en kat, for hvad nu hvis............?

    Det er ganske enkelt mangel på respekt overfor et levende væsen.

    Jeg håber at i kan læse min sarkasme de rigtige steder.

    Maria, du skal helt klart forlange at få den killing tilbage. Print evt. en kopi af loven ud og vis din "veninde" at det hun har gang i IKKE er lovligt og er direkte ondt. Men sådan som hun har tacklet hele situationen, så er hun sikkert kold i en vis ting.


  • #6   31. maj 2010 jeg kan ikke forlange en kat hjem som er væk - og killingen er desværre ikke min, eftersom den ikke kommer herfra

  • #7   31. maj 2010 skal lige siges at emma har boet hos min veninde i et år nu og den fik så killinger for 7 uger siden

  • #8   31. maj 2010 Maria, jeg fik godt at Emma er væk, men jeg mener at du er i din gode ret til at forlange at få den killing, da du har mulighed for at give den den rigtige opvækst. Ellers skal den hen til en anden der har samme mulighed.
    Da den nu er 7 uger skal den jo ikke die, men den skal stadig "lære" at være kat. Den mulighed kan du give den, og ikke et sted hvor den kommer til at være alene. Med den aldersforskel (3 dage) burde det ikke give problemer.


  • #9   31. maj 2010 jeg må snakke med hende hun får aldrig kat herfra igen !

  • #10   31. maj 2010 det kan jeg godt forstå. Håber at du kan overtale hende til at gøre det rigtige for killingen

  • #11   31. maj 2010 hun har endnu ikke svaret mig smiley

  • #12   31. maj 2010 Jeg håber virkelig at du kan få den stakkels killing hjem til dig, så den kan få et godt hjem. Og evt. få missemor med, hvis hun dukker op.

  • #13   31. maj 2010 hvis du nu tilbyder at købe killingen, kan det jo ske at hun vil give dig den. Ved godt det er trælst at skulle betale for det, men er hun villig til at hende den anden blot skal give en 20 - så tilbyd 30 kr.. Ikke fordi jeg synes du skal betale, men jeg vil da godt donere de 30 kr, så den bette mis kan komme et bedre sted hen.. Forstå mig ret - sys det er forkasteligt at hun ikke har kontaktet dig tidligere, så du evt kunne have fået alle 3 inden de 2 blev aflivet, og reelt synes jeg hun burde være sin opgave voksen og se i øjnene at hun ikke ved hvad hun laver, og så give dig den sidste killing..

  • #14   1. jun 2010 jeg skrev til hende igår at jeg gerne ville tage mig af den sidste killing hvis hun ikke selv ville og forklarede hende regler for salg af kat under 12 uger. jeg tilbød hende at hun kunne komme med den og hun selvfølgelig kunne følge den de næste 5-6 uger når hun havde lyst og jeg skulle nok også finde et godt hjem til den eller beholde ham selv jeg skrev så at jeg ikke mente man kunne sælge et dyr for 20 kr for så gav jeg gerne 100,- men har intet hørt endnu

Kommentér på:
er så tosset mine veninde´s kat

Annonce