768 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kattelem virker ikke. HjÆLP Kattelem virker ikke. HjÆLP

Hej.
Jeg søger desperat nogle som kan hjælpe mig. Vi har en kattelem der aktiveres med min kats (blanding af norsk skovkat og mani coon)manimagnet-halsbånd. Hun har så lang og flot en hale og det gør at kattelemmen ikke bliver lukket ordentlig når hun går ind langsomt. Vi har flere gange haft fremmed kat inde og i går nat blev hun angrebet af den indenfor og da jeg blanede mig blev jeg bidt af den fremmede kat. Min Mis er meget nervøs hele tiden. smiley
Hun er vand til selv at bestemme om hun vil være ude eller inde og syntes det vil være synd at lukke hende inde om natten.
Er der nogle som har en god ide til en kattelem som virker?
Desperate hilsner anitta.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattelem virker ikke. HjÆLP
  • #1   2. jun 2010 Det var da rigtig træls... smiley
    Kan i ikke fange den fremmede kat? Det er ikke jeres ansvar at holde den uden...
    Og den går ligefrem til angreb på jeres kat i jeres eget hus!

• #2   2. jun 2010 I heres tilfælde vil jeg sige at en god løbegård er en kanon løsning.og så ikke give den afgang til det helt frie liv.Der kan ikke komme andre katte ind i en god løbegård smiley Der findes jo desværre ikke andre smarte kattelemme..

• #3   2. jun 2010 hvad med og prøve de der chip kattelemme hvis hun altså har chip for der koder du kattens chip ind og derved er det kun den der kan gå ind og ud ,

• #4   2. jun 2010 Liza c: tror faktisk at det er noget lign. de har smiley problemet opstår i at deres kat har en hale der forhindrer lemmen i at klappe ordentlig i fordi den er lang.

• #5   3. jun 2010 Hej alle sammen.
    Min kat er øremærket. Men er der nogle der ved om jeg vill få samme problem med en kattelem med chip? Det er nemlig hendes lange hale som er problemet. Hun går forsigtigt igennem lemmen og derved lukker den ikke helt. Den fremmede kat er da bare lidt for smart.
    Jeg havde fat i den for at få den ud. Håber det gav en forskrækkelse. Det endte for mit vedkommende med en stivkrampe ved lægen da den bed mig!
    Jeg ved hvor den fremmede kat bor henne, men jeg kan jo heller ikke garentere at min kat ikke gør det samme.
    Jeg vil være meget ked af at skulle lukke hende inde om natten, da hun er en aktiv kat.

• #6   3. jun 2010 Jeg tror du får samme problem med en kattelem der reagere på chip...
    Jeg kan ikke sige anden end at du må bygge en løbegård, hegne haven ind så ingen katte kan komme ind eller ud, eller lade din kat blive inde....
    Alt andet er ikke sikkert...

Kommentér på:
Kattelem virker ikke. HjÆLP

Annonce