{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

den nye killing. {{forumTopicSubject}}

hey igen.

som sagt skal vi jo havde denne her nye killing og har lige læst nogle af de ander indlæg med at hendes nye killing havde lobber.
vi har købt en sort gårdkat som bode ude i deres vaske hus med alt hvad de behøver og de får en masse opmerksomhed fra ejerns datter og veninder. osv.
jeg tjekke efter både øremidder og lobber da jeg var ude og se dem og jeg kunne ikke se noget på nogle af killingerne overhoved.
men der er en mdr til vi skal havd ham så han kan vel sagtens nå at rede sig en af delene eller være uheldig begge dele. så jeg tænkte på om vi kunne forbygge her hjemme med den kat vi har i forvejen både med lobber og øremidder hvis man kan det. har i nogle forslag til hvad man kan gøre og om der er nogle gode prudukter osv.

venlig hilsen

angela

som sagt er det jo slet ikke sikkert han har noget som helst den lille missemnad når vi får ham. men ville det ikke være smart at komme et event. proble i forkøbet??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den nye killing.
  • #1   6. jun 2010 ja kikkede alle 5 killinger igennem da vi var ude og se dem. det det så ikke ud som om at der var noget som helst på dem. der var ikke snask i øjne næse mm de virkede virkelig sunde og raske

men i og med de er går katte og de er ved at være så store og moren bigiver så væk ind i mellem kan hun jo godt slæbe ting og såger med hjem. og jeg har ikke givet min egen kat lobbe kure da hun er inde kat og på ingen måde kommer i kontakt med ander katte. men tror lige jeg giver hende en gang program vet eller noget i den retning

• #2   7. jun 2010 ja det er vigtigt, det fik mille også.
    hun kom til lægen inden for de første 14 dage, men hun fik lige lov til at vende sig til de nye omgivelser inden jeg tog hende ud til den dumme dyrlæge smiley
    men hun er en frisk og glad kat og hun fejlier aldrig noget, det ville jeg jo stadig gerne blive ved med også når vi får den nye kat, hun er vaccineret som hun skal, så regner med at hun forhåbenlig kan modstå det verste. det er også som sagt mest orm lobbet og øremidder jeg er bange for.
    der var ingen af killingerne da jeg var ude at se på dem, der havde noget som helst og det så ud som om de havde et godt killingeliv, hvad jeg syntes er utroligt vigtigt.

hilsen angela og mille

Kommentér på:
den nye killing.

Annonce