{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.968 visninger | Oprettet:

kattegrus over alt. {{forumTopicSubject}}

Ja som sagt Kattegrus over ALT!..
Jeg har jo mine meget to skønne Aby'katte, men det er altså som om der et gået sport i den her hjemme med at hvem kan smide mest kattegrus på "Mors" badeværelse gulv!.. Så kunne godt tænke mig at vide om der andre der har haft det problem? og har løst det!.. Jeg bruger everclean kattegrus og det er det jeg best kan lig at bruge da det klumper og man spare lidt når nu man har to katte, så har ikke tænkt mig at skifte.

Hilsen Ns


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattegrus over alt.
  • #1   16. jun 2010 Jeg ville sige du skal skifte til noget andet grus, hvvis gruset er for fint får du det udover det hele, det har jeg oplevet med mine katte, så bruger derfor grus med store korn, så kommer der ikke nær så meget med ud af bakken når de har besørget

  • #2   16. jun 2010 Jeg bruger noget fint kattegrus. Kattebakken er en lukke bakke med lem i plus jeg har sådan en kattemåtte. Hvis jeg har en alm kattebakke så kaster han det ud over det hele. Efter jeg har fået måttet har det for mig selv været et hit. Man ligger den der hvor det er den enste udvej for katten at komme ud a bakken. Så den får alle sine 4 poter på måtten. Når jeg har rengjort bakken tager jeg måtten og venter den på hoved i bakken så er alle stene på plads.. smiley
    Det har ihvertfald været et hit ved mig.. smiley


  • #3   16. jun 2010 Hehe det samme her. det er ikk kun på badeværelses gulvet, men over alt. Tror bare det er noget man må tage det med. smiley

  • #4   16. jun 2010 Mine har to lukkede kattebakker og ved "indgangen" står der en måtte med en slags rist på, så gruset falder ned og samler sig. Så kan man også genbruge det. Det har ikke fjernet problemet 100 %, men det har bestemt minimeret det smiley


  • #5   17. jun 2010 Hehe mine er os pænt dygtige til at smide gruset på den forkerte side af bakken, specielt Oscar er tæt på at være verdens mester i det hehe

  • #6   17. jun 2010 hihi samme problem her smiley tror bare det er gennerelt smiley
    dog er min mis så dygtig at han selv skaber gruset sammen der er uden for pakken .. så dog gør det mig ikke så meget, da det er nemt at feje sammen når han har skrabet det sammen for mig smiley


  • #7   19. jun 2010 samme problem her også, så nu har jeg købt en lukket kattetoilet. Men den får stadigvæk hele turen der inde så hun kommer helt til at nyse af det hehe. nogen gange går hun også bare der ud for at grave som bare fanden hehe. Men ellers havde jeg det også på hele toiletgulvet og ud i gangen, og så kommer man til at træde i det så laver det sådan nogle trælse kridt mærker over alt smiley Men nu har hun lidt svært ved at sidde oppe på kanten fordi hun er lidt sippet når hun skal tisse eller lave stort hehe, hun vil bare ikke stå nede i kattebakken og gøre det men det ikke så nemt nu når hun har fået en lukket hun kan lige sidde oppe ved indgangen og hænge ud der hehe smiley

Kommentér på:
kattegrus over alt.

Annonce