{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

kattegrus over alt. {{forumTopicSubject}}

jeg har det lille problem at mine katte tager en masse grus med ud hver gang de har været i bakken. jeg har prøvet og købe en kattebakke dørmåtte men den hjælper ikke og jeg har prøvet forskelligt grus... kan det fordi bakken er for lille og msåke skal ha en højere kant ? lige nu bruger jeg en alm bakke som er lukket og har en låge...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattegrus over alt.
  • #1   24. jun 2006 Tja Kiwi gør det samme.. Vors bryggers er en helt sandkasse... Vi har prøvet bakker af forskellige udformninger og forskellige slags grus! Vi erfarede at hvis vi købte grus hvor kornene er større er problemet mindre (men ikke forsvundet) MEN vi har ikke kunnet finde noget grus der både har været grovkornet og haft en lugt der har været udholdelig. Nu er vi i stedet gået over til pearls (læste meget godt om dem herinde) og de er ikke kun i bryggerset men i hele huset fordi Kiwi tager dem i munden og slæber dem rundt... Såå.. Tror altså at man må leve med det..

  • #2   24. jun 2006 jeg har os brugt de perler og ja de hjælper lidt men shaber tisser meget da han er en stor dreng så de holder max en uge og så synes jeg de er meget dyre når de skal skiftes så ofte ;o)

  • #3   24. jun 2006 Jeg tror du læste forkert sabrina.. Perlerne har gjort det værre fordi han tager dem i munden og nu har vi dem over hele huset smiley Jeg ved ikke hvor gamle dine misser er men vores er killinger så vi håber det går over med alderen!

  • #4   24. jun 2006 Problemet er faktisk nemt løst. Her i huset ligger en stor måtte ( badeværelsesmåtte ) med store løkker foran bakken. De lange løkker stopper gruset i at komme videre...nemt - billigt......

    Hilsen Christie - nu ejer af en lille rød "sag"


  • #5   24. jun 2006 bliver den ikke hurtig ulækker sådan en måtte? men okay det er bestemt forsøget værd jeg har faktisk en liggende så jeg prøver det.... tak for jeres råd...

  • #6   25. jun 2006 Den bliver hurtigt fyldt med grus, og skal rystes - jeg vasker vores ca. 1 gang om ugen.

Kommentér på:
kattegrus over alt.

Annonce