794 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Spærret inde i en måned! Spærret inde i en måned!

Min kat er lige kommet hjem her idag.
Her er historien om hans forsvinden:

Picasso var løbet ind i vores genbos garage, og det er en ældre dame som bor alene og ingen bil har = hun bruger aldrig sin garage.
Vores nabo'er mente at have hørt en jamren derinde fra og havde tit været ovre og sige "mis mis" og hørt en kat jamre igen. Den gamle dame er sjældent hjemme så hver gang de ringede på for at få lov til at åbne garagen var hun ikke hjemme. I dag havde de held med at få fat på hendes søn og han gav dem lov. Så da de åbnede garagen SPRANG Picasso ud og løb over i vores have. Vores nabo'er gik over til min mor og fortalte hende hvad der var sket, og da hun kaldte på Picasso kom han løbende og begyndte at jamre og gnide sig op af hende smiley
Så Picasso har overlevet indespærret i en garage i næsten en måned uden mad eller vand i 25 graders varme og i lyn og torden.

Vi var sikre på han var død, så vi har været oppe og udvælge en ny killing vi skulle have haft i uge 28, men vi har - desværre - afmeldt det, da min mor ikke vil have to katte i huset.
tag heller ikke fejl af at jeg er glad for min kat er hjemme igen, bare en mærkelig følelse når man havde forberedt sig på en ny og indset at katten var død - og rent faktisk var ved at være færdig med det værste af sorgen.

Men nu er han hjemme!
Han er UTROLIG maver, men ser ud til at være i fin tilstand udover det.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spærret inde i en måned!
Kommentér på:
Spærret inde i en måned!

Annonce