{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Hvad pokker er der gået galt for hende i dag??? {{forumTopicSubject}}

Tjah, ved sgutte lige hvad det er der har gjort Solstrejf så sær i dag, men sær har hun altså været!! Normalt er Solstrejf denne lille, søde, rare kat der måske godt kan være en lidt genert lille pige, men er ellers mega omgængelig og rar at være sammen med. Men i dag, ja der er der altså et eller andet der har gjort hende vred, men jeg har ingen som helst idé om hvad det er.

Hun vil ikke have NOGEN som helst andre i nærheden af sig eller her på grunden, andet end Sultan, Viggo og Woody. INGEN andre!! Mennesker, ja det er kun os familien hun gider. Alle andre mennesker ignorerer hun som var de luft. Alle andre katte, jagter hun ad helvede til hen over stok og sten.

Hun er PISSE ARRIG i dag!!! smiley Nu har jeg spærret hende inde her i huset, hvor hun kan rende lidt rundt for sig selv og skrue ned for blusset og koge af for temperaments- dampmaskinen!

INTET har ændret sig, INTET har været gjort anderledes end normalt. Hun er bare VRED med store fede kapital bogstaver i dag. Men årsagen aner jeg ikke hvad er. smiley Mærkelige kat altså!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad pokker er der gået galt for hende i dag???
  • #1   6. aug 2011 Ja det tror jeg på hun har!! smiley WOW!!! Hahaha Skøre lille dyr altså. Men, forhåbentligt har hun fået raset af til morgen. HÅBER JEG MEGET PÅ!!! Hehehehe

• #2   6. aug 2011 Jeg vil gå i seng nu her og lægge mig til at sove, og tænke den adfærd lidt mere igennem. Den er ikke hendes! Hun har aldrig teet sig sådan! ALDRIG!!! Der må være et eller andet der har trigget den. Vil tænke over hvad det kan være.

Anyways, jeg lægger mig til at sove nu. Skriver igen her i morgen. Nat nat og sov godt alle jer herinde på KG.

• #3   7. aug 2011 et bud kunne være at hun havde ondt. hvis det slet ikke er hende normalt, så ville sådan en adfærdsændring tyde på at noget kunne være galt.
    Katte kan godt reagere med aggression ved smerter.

men hvor gammel er hun og er hun steriliseret? det kunne også være løbetid.

• #4   7. aug 2011 Solstrejf er 1½ år nu her. Hun blev steriliseret tilbage da hun var 3 måneder, så løbetid kan det ikke være.

Kommentér på:
Hvad pokker er der gået galt for hende i dag???

Annonce