Hvad pokker er der gået galt for hende i dag??? {{forumTopicSubject}}
Tjah, ved sgutte lige hvad det er der har gjort Solstrejf så sær i dag, men sær har hun altså været!! Normalt er Solstrejf denne lille, søde, rare kat der måske godt kan være en lidt genert lille pige, men er ellers mega omgængelig og rar at være sammen med. Men i dag, ja der er der altså et eller andet der har gjort hende vred, men jeg har ingen som helst idé om hvad det er.
Hun vil ikke have NOGEN som helst andre i nærheden af sig eller her på grunden, andet end Sultan, Viggo og Woody. INGEN andre!! Mennesker, ja det er kun os familien hun gider. Alle andre mennesker ignorerer hun som var de luft. Alle andre katte, jagter hun ad helvede til hen over stok og sten.
Hun er PISSE ARRIG i dag!!!
Nu har jeg spærret hende inde her i huset, hvor hun kan rende lidt rundt for sig selv og skrue ned for blusset og koge af for temperaments- dampmaskinen!
INTET har ændret sig, INTET har været gjort anderledes end normalt. Hun er bare VRED med store fede kapital bogstaver i dag. Men årsagen aner jeg ikke hvad er.
Mærkelige kat altså!!!
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 103 Svar: 379
sep 2010
Anyways, jeg lægger mig til at sove nu. Skriver igen her i morgen. Nat nat og sov godt alle jer herinde på KG.
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 28 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
Katte kan godt reagere med aggression ved smerter.
men hvor gammel er hun og er hun steriliseret? det kunne også være løbetid.
sep 2010
Hvad pokker er der gået galt for hende i dag???