{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

sår ved øjet.. {{forumTopicSubject}}

min missemor har revet sig ved øjet, jeg tror at det er killingen der har haft en klo i øjet på hende, det ser ikke betændt ud men der løber lidt flåd ud derfra, det er ikke så stort at jeg tror det kan sys men synes alligevel det er lidt grimt sted, det ser lidt ud som om at huden deler sig ved såret..kan jeg rense det eller skal det bare ha ro til at vokse sammen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sår ved øjet..
  • #1   21. jun 2010 Det er jo ikke til for os at svare på, eftersom vi jo ikke kan se det, men hvis noget skal syes så skal man skynde sig at søge dyrlæge, for hvis man venter, så kan det ikke længere syes smiley

• #2   21. jun 2010 det er ikke ret stort men han fået fat helt inde ved kanten af øjet, og det er jo et træls sted...jeg ved godt det er svært at vurdere, men umiddelbart tror jeg ikke dyrlægen kan gøre noget ved det, så jeg håbede bare på at nogen måske havde prøvet noget lign..

• #3   21. jun 2010 Lad det være... Der er ingen grund til at begynde at pyldre om den og rense såret med alverdens ting.... Den skal formentlig bare have ro og luft - ligesom når vi andre får en skramme smiley

• #4   21. jun 2010 Stavefejl er gratis i dag fordi det er mandag smiley

• #5   21. jun 2010 Hvis det bare er en lille rift, så lad det hele selv, og jeg er enig med Trine - lad være med at begynde at rense, medmindre det flåd du beskriver er betændelse??

• #6   21. jun 2010 det flåd er ikke gult men gennemsigtigt..det er helt inde i ved øjet mod næsen, så det er der hvor vi har tårekanal, der er huden under øjet jo fugtigt, så jeg tror det er derfra der kommer lidt flåd..

• #7   22. jun 2010 det er jo rigtigt svært at svare på. For hvad er lille for dig og for mig. jeg ville nu nok ringe til dyrlægen og lige vende den med ham, det er jo muligt du skal have noget at dryppe med. Betændelse i en tårekanal er bestemt ikke rart, de har jeg ofte selv.

Kommentér på:
sår ved øjet..

Annonce