{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Ingen herlev udst. til os alligevel :( {{forumTopicSubject}}

Alrune har været så genial at få en ordentlig rift/sår ved øjet, så nu ligner hun bare noget der er løgn :S har snakket med dyrlægevagten her til aften, og han mente ikke at vi skulle komme ind til dem, da det ikke er noget akut. men vi får hende dog alligevel tjekket imorgen tidlig hos dr dyr, da jeg synes at det sidder noget tæt ved øjet.

Så nu aflyser vi udstillingen i Herlev, da det er stensikkert at Alrune ikke kommer til at klare den særligt godt på udstillingen... så det gemmer vi til en anden god gang smiley VRÆL, og nu havde vi lige glædet os sådan...

Men det der optager vores tanker mest ligenu er hvor fa**** hun er kommet til skade henne i vores hjem. Hun har jo for en uges tid siden skadet sin hage og såret ligner meget det som der er ved hendes øje nu, så nu går den vilde jagt i hjemmet for at se hvor det er henne... Har rykket hendes kradsetræ ud fra væggen, da min mistanke er at hun har siddet fast med sit store hovede mellem kradsebrættet og væggen. Kæresten har losset vores skostativ ud, da der var nogle dutter hun også kan have siddet fast i... Nu kan vi så ikke komme på andet hun kan have skadet sig på...

IHHHH, hvor er det surt, når vi sådan havde glædet os smiley Men sådan er det jo... Man kan jo ikke kalkulere med at kattene bare er med på den *gg*

Så peace out herfra, og vi håber at alle jer andre får en god dag på udstillingen... så vil vi sidde herhjemme og græde snot imens *gg*

Knus Cemile


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen herlev udst. til os alligevel :(
  • #1   8. mar 2007 Nej, det er ikke sådan et sår... det ligner det slet ikke (men nu har jeg godt nok heller aldrig set Røskva rive Alrune, så jeg aner ikke hvordan det skulle se ud)... har taget et par billeder af det, som jeg lægger bagerst i kattenes fotoalbum...

    Det ser meget rødt ud på billederne, men det har hverken blødt eller noget.. Dyrlægen mente heller ikke at de kunne gøre noget ved det selvom vi kom ind nu, men tjekkes skal det. og især hendes øje, selvom det ikke ser irriteret ud.


  • #2   8. mar 2007 Ej noget skidt hvad er det da hun render og laver ?? og øv nu havde jeg lige glædet mig til at e hende smiley

  • #3   8. mar 2007 ØØØVVVV!!

    Nu havde toulouse, sesse og mig glæset os sådan til at møde dig.... og ikke mindst Alrune...... Men det er jo hendes ve og vel der er vigtigst.... Men kan det ikke være det blir lidt pænere i løbet at de næste par dage...?? Åh det er mit hjerte der snakker, som meget gerne vil møde jer....

    Husk at få en "sygemelding" på hende så er det noget med man ikke skal betale hele udstillings gebyret..

    Naja



  • #4   8. mar 2007 Forresten kan det ikke være enskade hun har fået i lege med røskva.. jeg ved mine nogen gange gir hinanden rifter når de leger...

    Naja


  • #5   8. mar 2007 hvor er det surt....
    Det ligner nærmest en hudafskrabning??


  • #6   8. mar 2007 Anja H: ja smiley Og jeg havde glædet mig sådan til at sige hej til dig og Simon smiley

    Naja: Nej de leger ikke vildt på den måde herhjemme. De tonser mere rundt... men den virkelige grund til at jeg 100 % kan sige at Røskva ikke har været involveret er at hun lå på "sin" stol ved siden af mig imens det skete. Alrune havde lige nusset med mig og så gik hun. Der var der intet sår på det tidspunkt. 5 min efter kommer jeg i tanke om at Alrune's hagesår skal vaskes. Jeg går ind for at finde hende og VUPS der har hun såret. Så det er lykkes hende at komme til skade på 5 min... smiley

    Agent Pjulle S: ja, det er meeeega surt smiley Og mistænker (næsten) Alrune for at gøre det med vilje *gg*

    Majsepigen: ja, det tror jeg også det er... måske en hun har fået hvis hun har siddet fast med krydderen imellem kradsebrættet og væggen?


  • #7   8. mar 2007 Ihhh den lille fis..

    Måske er det noget hun selv har gjort...

    Altså det har kløet meget og så har hun blevet ved med at klør til der gik hul...??

    Jeg ved det ikke men det var min tanke..

    Naja


  • #8   8. mar 2007 Ja, hvis det er det, så må dyrlægen lige finde ud af hvad det er der klør.. for så kan det jo være at hagesåret er det samme

  • #9   8. mar 2007 Ej hvor ærgerligt, og ikke mindst typisk. - Surt show.
    Det ser ikke særlig hyggeligt ud, ret mystisk sår...

    God bedring til den smukke pige!


  • #10   8. mar 2007 Camilla H: Meget mystisk sår ja :S men nu tager vi den med dyrlægen, og så må de kunne se om det er fordi hun klør sig, om det er en hudafskrabning eller det er en klo, der har gjort det.

  • #11   8. mar 2007 Cemile H: Det ligner meget en hudafskrabning synes jeg godt nok, men ok., jeg er ikke prof. *G*
    Håber da ikke hun kommer mere galt afsted, på mystisk vis.

    Kan godt forstå i tager hende til dyrlægen.


  • #12   8. mar 2007 Cemlie - jeg tænkte samme tanke - Billedet af ens lille mis som leger lystigt og kradsetræet giver sig lidt, imens krydderen sidder på den forkerte side... - Et sjovt billede ikk??? *G*

  • #13   8. mar 2007 Ok, så har vi været hos dr. dyr.

    Hun var enig med mig om at det lignede at Alrune havde stukket hovedet ind i noget og så ikke kunne få det ud igen.. så kradsebrættet har skylden Alrune havde også en lille hudafskrabning over øret som jeg ikke havde set (den er også meget lille), så alle hendes 3 sår ligner hinanden og sidder på samme side af hovedet, så vi fik udelukket allergi osv smiley

    Vi har fået noget antibiotika med hjem til hende, så vi undgår en evt. betændelse, men da sårene ikke er dybe, mente dyrlægen ikke at andet var nødvendigt... Men hun ligner jo en der bliver MIShandlet herhjemme Sad

    Vi tog også Røskva med derned til hendes kontrolcheck, efter at hun tabte sig hurtigt. Hun tabte sig 200 gr for en månedstid siden, men nu TADADAAAA har hun taget 300 gr på, så hun vejer 100 gr mere end før hun tabte sig Very Happy så det er bare skønt. Så hun fik sin vaccination.

    Men noget som vi snakkede med dyrlægen om var at begge kattene har en lille smule rødt tandkød og straks faldt mistanken jo på Calici... Så nu er vores dyrlæge gået igang med at gennemskue hvor en sådan Calici test skal sendes hen. For så får vi dem begge testet for det... Er ikke sikker på hvordan det vil påvirke vores fremtidige avlsplaner hvis de har calici? Nogen der kan svare på det?

    Men ellers var de begge to så søøøde og smukke, syntes dyrlægen. Vi lod begge katte vade rundt nede på gulvet imens den anden blev undersøgt og Røskva hoppede op i dyrlægens skuffe Embarassed Mens dyrlægen forgæves prøvede at finde noget mere printerpapir i skuffen *gg*

    Vi fik en "sygemelding" på Alrune. Jeg håber at kvitteringen er nok fra Dr dyr? der står "Sårbehandling" og at hun får antibiotika.


Kommentér på:
Ingen herlev udst. til os alligevel :(

Annonce