{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Allergi? :/ {{forumTopicSubject}}

Jeg er nervøs for jeg muligvis har udviklet allergi over for lille Ida, jeg klør over hele kroppen og vejrtrækningen kan også knibe til tider, jeg ved godt jeg skal ha lavet en prik test, men mit spørgsmål er.

Hvis og jeg siger HVIS jeg ikke kan tåle min kat, findes der så noget man kan tage imod den allergi for nu har jeg prøvet 2 slags mod nældefeber og det hjælper ikke.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allergi? :/
  • #1   22. jun 2010 Jeps, det er gjort og skal igen på Torsdag til mulig prik test, men ku være rart hvis der lige var en som vidste der var noget medicin mod det, så jeg vidste hvad jeg ku forholde mig til smiley Ønsker bestemt ikk at skulle af med den, men har det sku ikke for godt..

  • #2   22. jun 2010 Din læge kan give dig forskelligt i mod kat . Men det kan jo sagtens være noget andet du er allergisk over , måske græs ? Det er først begyndt at slemt de sidste dage , og jeg ved det , jeg har græsallergi smiley

  • #3   22. jun 2010 min allergi "blomstre" osse lige nu. Men det er ikke mine katte der udløser det. Men det vil lægen sikkert sige det er. Jeg har bare ingen symptomer om vinteren, så den går ikke her.

  • #4   22. jun 2010 Okay skal lige siges jeg har haft kløe i Ca. 2 måneder nu og nu er det bare blevet værre og værre.. smiley nu også med vejrtrækning og røde øjne..

  • #5   22. jun 2010 Hej Jonas

    Man kan blive behandlet, hypersensibiliseret, mod katte-allergi.
    Jeg kender en, som har fået denne behandling, da han ikke kunne tåle katte og hans kæreste (nuværende kone) havde katte.

    Det er vistnok en lidt længere-varende proces, men på ham virkede det perfekt.
    Så der er håb forude, selvom det skulle vise sig at være Ida.

    Held og lykke med det
    smiley
    Pia


  • #6   22. jun 2010 Jeg er blevet vaccineret mod det, og i dag har jeg ingen problemer. Men de første 6 måneder af behandlingen, er det vist, skal man holde sig fra katte :o/

    Det har taget 5 år for mig at blive færdigbehandlet, men det er det hele værd!!

    Selvom man tager medicin mod det, holder det ikke i længden, da medicin ikke behandler selve allergien, men symptomerne, og i mellemtiden kan allergien gå hen og blive værre og faktisk meget alvorlig, især hvis man har problemer med vejrtrækningen, som jeg også selv havde.

    Jeg håber dog for dig, at det er noget andet, du er allergisk overfor! Held og lykke med priktesten! :o)


  • #7   22. jun 2010 Du kan i hvertfald os få et stik i mod det smiley

  • #8   22. jun 2010 Jeg har fornyeligt hørt om en der blev kurreret med hypnose smiley

  • #9   23. jun 2010 Du kan sagtens tage medicin imod det alt efter hvor slemt det er så kan det godt lade sig gøre at beholde din kat. Hvis du skal helt af med allergien er det en langtidsprocess, det kan tage helt op til 5 år, men vent nu og hør hva din læge har at sige:)

    Og forresten selvfølgelig bliver det værre hvis du ikke får behandling imod det, ligesom alt muligt andet:)


Kommentér på:
Allergi? :/

Annonce