1.906 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Har prøvet alt nu, hvad kan det være? Har prøvet alt nu, hvad kan det være?

Hej (:
Mine to mislinger har diarre, og det er virkelig diarre, det er næsten vand der løber ud af dem.

Fik i sidste måned min lille nye pige Maggie. Hun havde diarre da jeg fik hende, så en uge efter styrtede jeg til dr dyr, der fik jeg så afvide af jeg skulle give hende noget tid da hun var så ny og af hun lige skulle ha' lov af falde til. Så det gjorde jeg da.
Men der var desværre ingen ændring i hendes afføring, så det var en tur til dr dyr igen, der fik jeg så noget Zoolac som jeg skulle give hende hver 5 time. Men der var stadig ingen ændring i hendes afføring, og ikke nok med det fik min anden kat Misha også pludselig voldsom diarre.
Så igen måtte jeg til dr dyr med begge to, de sagde så af jeg skulle give dem skåne kost bestånde af ris og kylling, men det hjalp heller ikke. Var så hos dr dyr igen i torsdags, hvor jeg fik noget speciel katte mad som nok skulle få bugt med deres diarre, men der er stadig ingen ændring overhovedet. Det render ud af dem som det rene vand.
Nu aner jeg snart ikke mine levende råd, har brugt en formue hos dr dyr, men stadig er der ingen ændring i afføringen.

Så nu ville jeg hører jer om der er nogen der har en ide om hva der kan være galt med mine piger.
Det skal så lige siges af de spiser, tisser, spinder, leger osv helt som de plejer.

Jeg håber af nogen af jeg kan give mig et svar, det ville virkelig være til stor hjælp inden jeg atter må suse ned til dr dyr med mine piger.

Mange Hilsner Michelle

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har prøvet alt nu, hvad kan det være?
Kommentér på:
Har prøvet alt nu, hvad kan det være?

Annonce