{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Hjælp mig lige her , skal/skal ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej KG ..

Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op , jeg havde egentlig aftalt med min veninde at hun skulle købe min hunkat her i starten af næste måned, nu hendes killinger flyttede igår..

MEN jeg ved ikke om mit hjerte kan bærer at hun flytter, og om andre kan se hendes behov som jeg =?

grundet den første beslutning .. vi overvejer KRAFTIGT at flytte til svendborg c, har kig på lidt forskelligt, hun er både inde og ude og de lejligheder vi har kig på er det ikke muligt, med opgang og veje ..

vi har lige mistet vores hund til denne vej vi bor på nu, den er blevet meget trafikeret efter den nye motorvej er kommet .. men jeg er såå bange for at jeg mister hende også? til vejen - hun er ikke til at holde inde, på nogen som helst måde med mindre man kan bo uden at lufte grrundigt ud dagligt (min søn har astmatisk bronkitis, han er 15mdr)

hjælp - jeg er totalt i vildrede, hun er noget helt specielt - har haft hende siden hun var helt lille bitte ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig lige her , skal/skal ikke?
  • #1   26. jun 2010 Din søn vil vel egentlig have bedst af ikke at bo sammen med dyr, ville han ikke?

  • #2   26. jun 2010 Lise, han er priktestet, og er ikke allergisk .. for hverken, hund, kat, støvmider , svamp ja gud ved hvad der ellers er testet for ..

  • #3   26. jun 2010 Løb hunden løs, eller hvorfor mistede i den. ( tænker den ikke døde, mens den løb ud på vejen i snor?)

    Men er jeres valg en lejlighed i byen, je så burde du nok lade hende få et nyt hjem, da du selv beskriver hender behov.


  • #4   26. jun 2010 poly, hunden gik igennem hegnet og ud på vejen, jeg var lige gået ind selv, lod døren stå og ja hunden skriger , "bang bang" jeg løber ud og der ligger min lille max så med blod og indvolde ud af ørene, det ene øje næsten poppet ud.

    det har gjort at jeg er så skrækkelig bange for at det samme sker med gabby, dytter, bremser eller "hopper" en bil hopper jeg af skræk ..

    vi bor i lejlighed nu, dog etplans, i en lille by men med en stor vej .


  • #5   26. jun 2010 Åh nej da.

    Men du giver jo selv svarret - hun er ikke til at holde inde, på nogen som helst måde med mindre man kan bo uden at lufte grrundigt ud dagligt (min søn har astmatisk bronkitis, han er 15mdr)

    Dog kan man jo få gode altannet, der kan hode katten inde - mens man lufter ud.

    Men jeg tror du inderst inde selv har svar på din kats fremtid


  • #6   26. jun 2010 jah jeg ved det ikke , jeg vil jo gerne beholde hende, men overvejer om hun ikke fortjener et sted hvor vejen er knap så stor ?

    det er svært altså ... og altannet, heh det er hun for hurtig til, når man skal ind og ud af døren, seriøst, jeg kunne holde hende inde i et halvt døgn da vi for et år flyttede her ind smiley

    hm jeg må se tiden an og tænke grundigt smiley


  • #7   27. jun 2010 hvis altanen er til at indrette i evt nye hjem så kan i jo se om hun kan trivs med at kigge ud der og fange insekter.. Der er jo rigtig mange måder at indhegne en altan på så den er helt lukket til så både kat og mennesket kan slappe af og nyde vejret..

  • #8   27. jun 2010 cayica, det er værd at undersøgei hvert fald hvis vi takker ja til den lejlighed vi har kig på på 1.. :=)

Kommentér på:
Hjælp mig lige her , skal/skal ikke?

Annonce