935 visninger
|
Oprettet:
Ragdoll-katte! {{forumTopicSubject}}
Hej!
Hvor er det altså dejligt at se, at der faktisk er mange, der har ragdoll-katte!
Det ser ud, som om der er kommet mange til de sidste par år, da jeg opdagede racen i en kattebog for 4½ år siden, var det noget af et detektivarbejde overhovedet at finde en, men tilsidst fandt jeg Honey, der da også er importeret fra England, han er så vidt jeg kan se også "alderspræsident" !
Jeg, der ellers har følt mig lidt Palle Alene I Verden, hvad ragdoll-katte angår, er nu begyndt at vejre morgenluft, og det er fedt!
Jeg nyder virkelig alle de dejlige billeder!
Kattekram Dolly.
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 3 Svar: 23
Det var nu ikke herinde på KG jeg mente, da jeg først opdagede det eksisterede forleden.
Det er generelt, at mange slet ikke kender racen, og ikke aner, hvad en ragdoll er, selvom de kender mange katteracer.
Mine 2 ragdoll-drenge er f.eks de eneste ragdoll's min dyrlæge kender til, og Odense er en rimelig stor by, så det siger lidt om racens udbredelse.
Kattekram Dolly.
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 3 Svar: 23
Tak for stemmerne og kommentarerne, hm...... tror nok at Honey blev lidt fornærmet, da du skrev HUN var skøn, Honey er nemlig en hankat!!!
Måske er det lidt fjollet at kalde en hankat Honey, men han hed Honeybunch hos den tidligere ejer, det var for langt, syntes jeg, og da han var og stadig er så sød og blid, var det helt naturligt, at forkorte det til Honey.
Bløde potedask fra Dolly.
Ragdoll-katte!