{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.733 visninger | Oprettet:

kan man skille 2 søskende ad ? {{forumTopicSubject}}

jeg er desværre i den situation at jeg må af med mine katte , det er 2 søskende og de er 4 år og har altid haft glæde af hinanden med og nusse lege og slås -

men så er det jeg tænker hvad er jeres erfaringer .. kan jeg skille dem ad ??? eller skal de sælges sammen ???
jeg tænker måske hende den forsigtige ville have godt af det og måsker blive stærkere mere selvtillid ved og komme væk fra sin bror ..
men hvad synes i ??

skal lige siges har skrevet i annoncen at de kun sælges sammen .. men hvad er bedst aner ikke mine levende råd :

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man skille 2 søskende ad ?
  • #1   27. jun 2010 Jeg kunne ikke nænne at skille dem ad. Som du selv skriver, har de altid haft glæde af hinandens selskab i fire år.
    Den forsigtige har måske også en støtte i sin bror, og under alle omstændigheder vil de savne hinanden.

Held og lykke!

• #2   27. jun 2010 Puha den er godt nok svær, for lige umiddelbart ville jeg også mene de havde bedst af at blive sammen og omvendt kan jeg også følge dig i at de ville have godt af at blive skildt af så den lille og svage bliver stærkere smiley Men jeg ville nok satse på at få dem solgt til samme hjem.
    Knus

• #3   27. jun 2010 Jeg står i samme situation, og har også et søskende par.
    Vil heller ikke skille dem ad, og heller ikke fra deres moster, for de er alle 3 meget tæt bundet.

Har så valgt at sætte 4 til salg som en samlet pakke.... mener selv at det vil være det bedste, når de nu er vant til hinanden.

For et års tid siden var jeg også nødt til at skære ned i kattebestanden, og der havde jeg en uheldig situation, med en der kom ud alene og blev så ulykkelig at hun nærmest kun var skind og ben, til jeg fik hentet hende tilbage igen efter bare 3 uger... Og køber var skidesur på mig, fordi katten jo var så bange for hende og de katte hun havde i forvejen... hvilket forsvandt som dug for solen lige så snart hun kom tilbage til de katte hun var vant til.

• #4   27. jun 2010 Du kan jo sætte dem tilsalg inde på www.vildkat.dk

• #5   27. jun 2010 hej alle tusind tak for jeres svar , må indrømme har det også lidt skidt med at de skulle skilles ad , men hende der er intereseret i hunkatten har kun plads til en mere ((

kender ikke lige vildkatten , men prøver lige og tjekke siden ud tak lise

• #6   27. jun 2010 Jeg forstår slet, ikke at hverken køber eller sælger kan have interesse i at skille to søskende, der trives sammen, ad.

• #7   27. jun 2010 hej tinka

det er også det jeg har understreget flere gange at jeg helst ikke vil skille dem ad og har også skrevet det i min annonce ,
    men kunne være der sad nogen derude med nogen erfaringer

• #10   28. jun 2010 hej alle tusind tak for jeres svar , så jeg vil holde mig til og sælge dem sammen .

Kommentér på:
kan man skille 2 søskende ad ?

Annonce