497 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hvornår må misse mor komme ud.. hvornår må misse mor komme ud..

vi har en missemor og 2 killinger på 8 ellerv 9 uger .de har været inde indtil vidre og vi har net for døre og vinduer så vi kan få lidt luft ind her i denne varme men når vi gå ind og ud fra haven som vi opholder oz meget i er de alle 3 begyndt a stå på spring for a komme med ud men det er de ikk kommet så mit spørgsmål er må jeg begynde a tag dem med ud sammen med oz for missemor er jo vant til a komme ind og ud som det passer hende og vores 2 ander misser kommer jo oz ud og det kan hun jo godt se i vinduet..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af stikkontakt 1.500 kr.
  • Flytterengøring 1.000 kr.
  • udestue tag 4.270 kr.
  • Rengøring af villa 1.500 kr.
  • Hvepsebo 500 kr.
  • Tilslutningsopgaver 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår må misse mor komme ud..
  • #1   28. jun 2010 Er mormis på p-piller ? Hvis du lukker hende ud nu, så risikerer du at hun går i løb og kun tænker på hankat og så skal DU passe killinger. Det er jo ikke optimalt for killingerne, så jeg vil mene, at hvis du starter missemor op på p-piller, så kan du lukke hende ud, når hun har fået pille nr. 2. Det skal nemlig lige have en chance for at begynde, at virke smiley

• #2   28. jun 2010 hun har været på p piller siden den 1 første i denne md så hun hjar fået 3 eller 4 og hun bliver starilleseret når vi får penger igen..

• #3   28. jun 2010 oki så tag jeg dem med ud nå vi går ud og spiser frokost.. ja vi bor på møn helt ude ved klinken næsten og ska nok holde øje med dem..

• #4   28. jun 2010 sku da ske noget uforudset så ligger dyrehospitalet kun 10 min væk så håber det går..

• #5   28. jun 2010 ja møn er rigtigt smukt om sommeren oz om vinteren men sommren er specil.. vi er næsten helt kukket om vinteren men om sommren er her så næsten ikk til a komm til for turister..

• #7   28. jun 2010 de ska være ude katte der hvoe de kommer til a bo..

Kommentér på:
hvornår må misse mor komme ud..

Annonce