{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træt kat.
  • #1   28. jun 2010 nej men nu har jeg haft hende i 3 år.. og her indenfor det sidste er det blevet mere og mere....
    jeg er jo ikke dum, er godt klar over de sover meget. men spørger fordi det bliver værre og værre..

• #2   28. jun 2010 Jeg vil tror at den keder sig. Jeg vil anbefale en kat mere.

Men den kan selvfølgelig osse være syg, så jeg mener osse din dyrlæge skal ind over.

• #3   28. jun 2010 hun kan ikke med andre katte det er prøvet af..... og keder sig ja det gør hun måske... men det tror jeg nu ikke.... og ja måske skal jeg bare forbi dyrlægen engang...

• Sandra N
    Sandra N Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 5
    #4   28. jun 2010 Så prøv med noget andet end en kat, en hund f.eks. vores hund og vores katte kan rigtig godt sammen

• #5   28. jun 2010 jeg mener nu altså ikk at det er nogen god ide at købe en hund for at holde en kat med selskab xD
    måske det bare var bedre at gå til dyrlægen hvis den virker mere træt end normalt.. kan jo være den skal have noget andet foder eller der er noget som man ikk kan se fysiske tegn på?

Kommentér på:
træt kat.

Annonce