{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.726 visninger | Oprettet:

hårbold og kattegræs {{forumTopicSubject}}

den ene af mine killinger prøver at hoste en hårbold op og jeg har ikke lige mulighed for at skaffe noget kattegræs nu før i morgen og så tænkte jeg om jeg kunne ta noget græs fra plænen og gi den uden der sker noget dårligt ??? eller andre ideer som kan bruges i aften til jeg får fat i kattegræs i morgen ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hårbold og kattegræs
  • #1   2. jul 2010 aha kattemalt er det sådan nogle "piller" måske jeg kan få dem nu i bilka ??

• #2   2. jul 2010 prøver at gå i bilka med det samme og se om jeg kan få sådan noget, det har jo som regel en masse andet...

• #4   2. jul 2010 Mine har aldrig ville have kattegræs. Du kan sagtens tage græs fra haven, men det er ikke sikkert katten vil have det. Købe kattemalt på tube, de piller man kan købe er ikke meget bevendt.

• #5   2. jul 2010 har nu købt sådan nogle snack med malt i, og det er kun den ene som vil spise dem smiley og det er jo lige den som ikke har brug for det lige nu som spiser dem.. kører til en dyreforetning i morgen og så må jeg igang med at så... har lige sendt sønnen ned efter alm græs så må vi se, men den er stoppet med at hoste og min mand har selvfølgelig ikke lige set noget komme, men meget rart at ha stående i potter så de bare kan spise når de har lyst, hvis de altså gider det, men ellers skal neelie nok spise det, hun kan godt li det... ellers må jeg finde sådan en stuebambus, har de bare hverken i bilka eller vores blomsterhandeln i centeret

• #6   2. jul 2010 men takker da lige for jeres svar mens jeg var oppe i bilka... det der fra tube, kan det købes på et apotek ??? har ikke nogen petworld her

• #7   2. jul 2010 det tror jeg ikke det kan, men jeg vil påstå at alle store dyrhandler har det

• #8   2. jul 2010 ok, vil i morgen køre i en maxizoo og se hva jeg kan få... græsset udefra virker ikke som et hit, men nu ligger det så de bare kan ta det og har de ikke taget nogen inden jeg går i seng ryger det ud igen så det ikke ligger og blir tørt/gammelt i løbet af natten

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #9   2. jul 2010 Du kan sagtens købe kattemalten på apoteket og hos dyrehandler, men jeg ved apoteket har det. smiley Køber det selv der. smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #10   2. jul 2010 Hvis du har et døgn apotek i nærheden af hvor du bor, kan du købe det nu. smiley

• #12   2. jul 2010 vi har et døgnapotek i glostrup, men min svigersøn har vores bil så kan ikke lige komme afsted, men som skrevet virker der ikke til at være noget nu og har ikke været siden jeg gik i bilka omkring kl 7, men vil helt klart stadig købe i morgen så jeg har det hjemme hvis det skal være.. den har spist en lille smule af græsset udefra, men som sagt virker der ikke til at være noget nu...

• #13   2. jul 2010 Undskylder på forhånd, det er en af de ting der igen og igen nævnes - men jeg har aldrig set katte kaste hårboller op fordi de spiser græs - jeg har set noget vandligt opkast med græsstrå i:-)

Men græs indholder vigtige bestanddele af mineraler bla.a. Folinsyre.

Kattemalt vil jeg abfale til hårboller - sårg for at rede katten så den ikke sluger så mange hår.

• #14   3. jul 2010 du behøver ikke undskylde over for mig smiley jeg har aldrig tænkt på de ting da min kat på snart 4 alrid har haft de problemer. men nu begynder den ene af killinger åbenbart, har haft den i soveværelset i nat for at holde øje om den startede med at hoste igen og der har intet været, men som sagt sørger jeg for det malt på tube og græs i dag og vil nu også kigge efter en børste så jeg kan rede dem som du siger smiley

Kommentér på:
hårbold og kattegræs

Annonce