{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Varmen? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne høre hvad I gør for at gøre tilværelsen udholdelig for jeres katte i denne hede? Frisk vand og skygge er en selvfølge, men er der noget andet man kan gøre?

Det er ikke fordi min kat ligefrem har fået hedeslag, men han er bare så dvask og færdig. Jeg ved godt at det er normalt, men vil gerne gøre tilværelsen lidt mere behagelig for ham hvis det er muligt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Varmen?
  • #1   3. jul 2010 Jeg putter isterninger i vandet og har sat ventilatorer op flere steder i huset. Vi har heldigvis et par rum der ikke bliver så varme som resten af huset, men det er nu ikke der de opholder sig mest.
    Jeg har bemærket, igen i år, at når der er varmt så er kattene inaktive om dagen, men der er så fuld udblæsning på om natten. Normalt er mine katte så søde at de sover på samme tid som os, men altså ikke når der er denne ulidelige varme.

    Noget andet jeg gør er at sætte et fad med vand, som de lige hopper i. Ja du læste rigtigt, men jeg har Tyrkiske Vaner og de fleste af dem elsker vand. Bare ikke med sæbe.


  • #2   3. jul 2010 God ide med isterningerne, det vil jeg gøre med det samme smiley

    Jeg har godt nok hørt er der er katte som er glade for vand, men min er godt nok ikke en af dem smiley Jeg blev nød til at give ham et bad engang og vi var ikke venner bagefter...

    Min er også blevet meget mere aktiv om natten nu hvor der er så varmt.


  • #3   3. jul 2010 Alt for koldt vand slår din kats mave i stykker som Ulla siger katten kan klare varmen mere end os.

  • #4   3. jul 2010 Jeg gør ingenting, de leger lidt i haven og går så ind i stuen og smider sig, de klare det fint, de skal bare ha adgang til vand. Og som Ulla siger, de vågner op til aften, mine får mega flip og drøner rundt når temperaturen falder lidt hehe

  • #5   3. jul 2010 ulla P - det var godt at høre, så har jeg fået lidt mere ro i mit misse-mor-hjerte smiley

  • #6   3. jul 2010 Min kat er tilsyneladende ligeglad med varmen. Han trisser rundt i lejligheden og har været lidt ude på altanen, så jeg tror ikke varmen generer. Ellers kunne man f.eks lægge et vådt håndklæde på gulvet, og se om katten synes om det, men jeg tvivler. De fleste katte er faktisk glade for varme.

  • #7   4. jul 2010 min mis er også blevet vildt aktiv i nattetimerne ..

    min får også isterninger, og han elsker dem smiley

    + som Marianne siger , så giv dem mulighed for at "Soppe" i et vandfad .. min perser elsker vand smiley


Kommentér på:
Varmen?

Annonce