Mormis ligeglad? {{forumTopicSubject}}
Blubbe har fire uger gamle killinger. Her på det sidste er hun gået mindre og mindre ind til dem.. Ikke alarmerende, men er bange for de måske ikke får nok mad? Jeg har lavet en kravlegård til dem, og de er lige begyndt at rende rundt i den og undersøge alting. Jeg havde stillet en lille skål med vand, og en skål med killinetørfoder og opblødt foder.. Men mormis æder det hele hver gang jeg sætter mad derind. Jeg har nu forsøgt at give killingerne modermælkserstatning med flaske, men ingen af dem gad det. Så nu står der en lille tallerken med modermælkserstatning hos dem.
Skal jeg være bekymret eller er jeg bare pylret? Det er første gang jeg har killinger, så aner ikke hvad der er normalt..
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
Men du skal sætte mere opblødt foder frem, hvis missemor spiser det hele er det fordi hun er sulten, og så længe hun ammer de efterhånden større og større killinger skal hun have alt det hun kan spise. Det opblødte foder er rigtig godt til hende da hun så også får ekstra vædske og i disse varme dage er det dobbelt vigtigt.
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Nå skålen med det opblødte foder er tom, sættes der bare en ny ind til killingerne, de skal nok få det de har behov for.
Ulla P: Her i huset er der altid fri adgang til foder og når vi har killinger er mormissen også helt vild med det opblødte killingefoder.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
der bør altid stå foder og især til en gravid eller diegivende kat.
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 40
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
maj 2010
maj 2010
Og tak!
Mormis ligeglad?