1.834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

hvor lang tid inden man efterlyser? hvor lang tid inden man efterlyser?

jeg havde 2 killinger i pleje i 4 dage det har gjort at jeg ikke har set line-missen i snart 28 t. hvor lang tid skal der gå inden jeg efterlyser hende?

Har gået hele området tyndt og ikke fundet hende i grøftekanter o.lign.

Hvad gør jeg ? Afventer eller går amok med efterlysninger?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor lang tid inden man efterlyser?
  • #1   9. jul 2010 Jeg ville nok se om hun ikke dukkede op i løbet af aftenen, og så gå i gang med efterlysninger i morgen hvis hun ikke dukker op.

• #2   9. jul 2010 Jeg ville begynde at efterlyse..

Er din kat neutraliseret ?

• #3   9. jul 2010 Elisabeth : Ja hun er sterriliseret, vaccineret og øremærket. Dog er det ene bogstav forsvundet og hun er så ung at hun kun er vaccineret i det ene øre..

Begynder at skrive efterlysningerne nu og køre så ned og printer dem ud imorgen hos svigermor hvis hun ikke er dukket op.

Har sat kattelemmen på indgang men ikke udgang og fyldt skålen op.Så hun ikke når at smutte ud uden jeg ser hende.

• #5   9. jul 2010 Felis: det var nu heller ikke meningen de skulle blive. skulle finde en plejemor der skulle have dem. har rigeligt i de 3 trunter:-) ja jeg undre mig jo fordi hun normalt kun er væk i max 5-6 timer af gangen.. men nu får hun til imorgen. Har lagt en efterlysning her og er i gang med Dyrenes beskyttelse, dyrenettet og kattensværn. Hvis andre kender sider jeg kan lægge hende ud høre jeg gerne om det.

• #6   9. jul 2010 Jeg håber hun allerede nu er kommet hjem.

Ellers vil jeg anbefale dig masser af løbesedler alle vegne...

kattens værn-
    det danske katteregister-
    dansk katteregister-
    crimecode-
    dyrlæger-
    falck-
    politiet-

Håber hun kommer hjem igen, bliv endelig ved med, at kalde på hende smiley

• #7   10. jul 2010 Har indtil nu lavet efterlysningssedler og lagt efterlysninger ud her:

Kattegalleri
    Dyrenettet
    Dyrenes beskyttelse
    Dyrefinder
    Kattensværn

Skal igang med Inges kattehjem nu og Crimecode havde jeg slet ikke tænkt på. Falck ringer jeg til imorgen. Dyrlægerne tager jeg ned til med en flyer når jeg lavet dem og så taper jeg hele raageleje ind i efterlysninger.

Hun er desværre ikke kommet-går ud og kalder igen omlidt.

Maxi og Feya kommer rendende hver gang jeg ryster min katte-indkaldnings-bøtte men ikke Line missen:( Vi er nu oppe på 32 timer:-(

• #8   10. jul 2010 Har nu skrevet følgende efterlysning til at hænge op i hele byen imorgen på dansk/Tysk/ Engelsk: Min veninde der er Cand. mag i Tysk har oversat til tysk og min kæreste fra England har skrevet den engelske version. Vi skriver dem alle på samme stykkepapir og hænger op over det hele håber i synes den er ok:

Efterlysning:

Line missen er væk!!!

Vores elskede Linemis er forsvundet fra vores hjem d.8/7-10 sidst set omrking kl.16. Hun er reserveret og ikke glad for fremmede. Hun plejer kun at være ude 5-6 timer og derfor er vi naturligvis meget bekymrede.
    Håber alle vil tjekke deres skur og lign. hvis hun skulle være lukket inde. Katte kan jo gemme sig rigtig godt.
    Vi savner hende frygteligt!
    Dusør gives 500 kr -død eller levende!
    Hun er hvid med grå/brune øre , en gråstribet plet og en gråstribet hale. 2 år og sterriliseret. Hun er øremærket i et øre med nr: FB2004 (Fét er dog næsten væk).

Vær sød at kontakte os

Med venlig hilsen

også adresse, mail og telefon nummer. og et billede af hende.

Er den ikke god nok? Er dusøren ikke også ok? eller skal den være højere?

• #10   10. jul 2010 FUNDET!!!! Det gav bonus at gå og kalde på hende med min misse-indkaldnings-bøtte og hun kom ind gennem kattelemmen lige da jge havde sat mig i sofaen. har været ude hver halvetime siden kl.17 og kalde! ER SÅ GLAD!!! Tusind tak for alle jeres råd! Hun nåede at være væk knapt 36 timer.

• #13   10. jul 2010 Hvor er det dog dejlig læsning!!!!!

Stort tillykke med hun kom hjem igen!!!

• #14   10. jul 2010 Hvor godt missen kom hjem igen - En super nyhed smiley

• #15   10. jul 2010 Tak alle sammen. Hun var meget sulten og meget kælen. Idag følger hun mig rundt som en lille skygge og hun sneg sig til at ligge i sengen;-) Lige nu må hun det hele bare hun kom hjem:-D

Kommentér på:
hvor lang tid inden man efterlyser?

Annonce