Efterlade katten, når jeg flytter? :( {{forumTopicSubject}}
Jeg er ejer af den SKØNNESTE norske skovkat i hele verden - jeg har haft ham i 10 år ca. og jeg er virkelig glad for ham..
Han er en rigtig putte'kat og han er tæt knyttet til mig..
F.eks. hvis han ikke er hjemme, når jeg skal i seng så hvis jeg stiller mig ud i døren og kalder på ham, så kommer han løbende helt nede fra skoven af osv. fordi han skal sove sammen med mig :'D ..
Jeg er lige fyldt 18 og pt. bor jeg hjemme, men planen er, at jeg til foråret skal flytte hjemmefra..
Mit problem er så bare, at ligenu bor jeg og min kat i et hus sammen med mine forældre, hvor vi har en stooor have og en lækker skov lige ned af vejen og min kat ELSKER at være ude..
Og når han har været udekat så længe så tror jeg simpelthen ikke han vil kunne leve med at være spærret inde i en lille lejlighed..
Dvs. jeg bliver nødt til at efterlade ham hos mine forældre - han er ikke ret glad for mine forældre og de er heller ikke ligefrem begejstrede for ham, så jeg synes jo også det er synd, hvis han pludselig ikke får kærlighed mere bare fordi jeg flytter?
Men i mine øjne er det den eneste løsning?? ..
Desuden vil jeg MEGET GERNE have kat, når jeg flytter hjemmefra - jeg vil gerne have en Norsk Skovkat, men kan de overhovedet trives med at være inde'katte??
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
jun 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Ender du med at anskaffe dig en ny kat, kan den sagtens være indekat. Men i det tilfælde vil jeg mene du skal have 2. Jeg går ud fra at du ikke er hjemme hele dagen.
Held og lykke med projektet
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 16 Svar: 92
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 38
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
jeg ville osse prøve at tage ham med, især når han ikke er knyttet til dine forældre og omvendt
Held og Lykke, jeg håber det kommer til at fungere.
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 43
Jamen .. han er ikke bare udekat på den måde at han kan gå i vores have - vi bor lige ud til en kæmpe skov som han tilbringer al sin tid i når jeg ikke er hjemme..
Da vi havde den anden kat som blev syg måtte vi blokere kattelemmen i 14 dage og det gik han HELT amok over han kan sletslet ikke klare at blive holdt inde :s ...
jeg vil ikke tilbyde ham i liv, hvor han bare skal sidde i en lejlighed og "rådne op" når han er vant til at løbe frit og fange dyr og mus hele dagen lang..
mht. alderen så er han bestemt ikke sådan "gammel" i sind - den eneste måde hvorpå man gætter at han er en ældre herre er ved at se på hans kost, da han får sådan noget... nyre-urinvejs foder halløj (: men derudover er han jo frisk og til tider virkelig overdrevet frisk og vild - han elsker at være udendørs og holder sig kun indenfor, hvis det er fordi han er sammen med mig..
men hvem ved .. Der går mindst 1 år før jeg flytter og når nu han er så gammel, så er det jo langt fra sikkert, at han stadig lever til den tid
Efterlade katten, når jeg flytter? :(