534 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Når katten skal være alene.. Når katten skal være alene..

Jeg ville bare lige høre, hvad gør I hvis I skal være væk fra jeres kat i mere end et døgn? Får I nogen til at passe ham/hende eller kommer de på et internat, eller hvad det nu hedder, eller noget helt tredje?
Jeg skal nemlig efterlade lille MIscha et par dage nu, men har prøvet det før, og selvom hun ikke er meget for at være alene om natten, så passer min mor hende en del timer om dagen, så hun skal nok klare sig smiley
Også mere hvis nogen kendte nogle gode råd til at katten måske ikke føler sig så ensom.. hvis det er..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når katten skal være alene..
  • #1   25. aug 2005 Jeg har jo 2 katte som underholder hinanden når jeg ikke er der. Hvis det drejer sig om få dage, så får jeg gode kattevenlige venner, som jeg virkelig stoler på til at fodre, klappe, tømme bakke osv. Det kommer jo også an på kattens alder, væremåde osv. Hvis man er væk i længere tid skal der være nogen hos dem, eller også må de på pension, selvom jeg personligt helst vil undgå dette pga. tidligere dårlig erfaring med dette..

• #3   25. aug 2005 Lige nu her bliver hun passet af min mor.. Men ved hun er kontaktsyg når jeg kommer igen, hun er ikke meget for at være alene.. Men er vel heller ikke så mærkeligt når jeg bor alene og hun kun har mig.. men når jeg er væk i længere tid ved jeg ikke endnu hvad jeg gør.. Min mor vil stadig gerne passe hende, evt hjemme hos hende selv..

• #4   25. aug 2005 Hvis jeg endag skal noget hele dagen og der ikk er andre hjemme, spørger jeg pænt min underbo, en lidt ældre dame, om hun vil fodre og skifte vand kl 18 de jeg selv gør det om morgenen..

Kommentér på:
Når katten skal være alene..

Annonce