{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dvask i varmen !
  • #1   12. jul 2010 Vores katte leger også mest om formiddagen og om aften/natten lige for tiden, men jeg synes det hjælper når vi giver dem enten vådfoder med vand i eller tun med ekstra vand i ...

    og


  • #2   12. jul 2010 og så har vi sat en ventilator op så de kan få frisk luft smiley

  • #3   12. jul 2010 de nyder det i hvert fald helt vildt... ligger begge spredt ud på gulvet foran den ... Og vi andre nyder også godt af det smiley

  • #4   12. jul 2010 Ja, mine er også dvaske som bare pokker! Selvom Felix og Perle Puf lige nu ligger og leger brydekamp henne på stuegulvet! ;o)

    De spiser heller ikke helt så meget, men det gør jeg heller ikke selv - og jeg ligger også bare og flader ud :oP


  • #5   13. jul 2010 Jeps - her er der også en dvask mis, det meste af dagen. Stort set hele dagen bliver tilbragt på badeværelset som er køligt..
    Og hvis jeg er ude på altanen får han lov til at komme med mig derud, med sele på (da den ikke er lukket af).. Og han bliver frygtelig fornærmet når han skal ind ude fra altanen, når jeg går ind - men det er der nu ikke noget at gøre ved eftersom man ikke må kattesikre altanen her hvor jeg bor, fordi det skal se ens ud.


  • #6   13. jul 2010 mine elsker agurk der er li så meget gang i dem som altid og de leger som gale ude på terrassen hvor der er en netdør i

  • #7   13. jul 2010 Ja mine er osse meget inaktive i denne hede. Jeg skifter ofte vandet og putter isterninger i. Giver dem et fad med vand og et par tennisbolde, så de kan køle fødderne, det er gennem dem de afgiver varme. Derudover tager jeg en våd klud og fugter overpelsen, det skulle osse være godt.

  • #8   13. jul 2010 Mine flyder også alle steder, især i kælderen hvor der er køligt. Jeg gir lidt ekstra vådfodder med lidt vand i, så de får noget væske.

Kommentér på:
Dvask i varmen !

Annonce