{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.792 visninger | Oprettet:

Er så trist :'( {{forumTopicSubject}}

Min lille Bazooka er syg smiley

Han havde meget tynd mave i går, men spiste fint da jeg gav ham mad, så tænkte, jeg tager først til dyrlæge med ham i morgen. Han kastede også op, men det var gennemsigtigt det der kom op (så ud som spyt) så tænkte det nok var en hårbolle han sloges med. Han var også frisk nok til at ville lege da jeg stod og viftede med en drillepind.

Så jeg var til dyrlægen med ham i dag kl 13.15 og det eneste han kunne fortælle mig, var at der var en "klump" inde i hans mave. Denne klump var lidt deform og nupret. Der udover så var hans temperatur lidt høj, men han havde ikke decideret feber. Derfor sendte han mig videre til et dyrehospital, hvor han så skulle røngtenfotograferes.

Det er han blevet, og de har vendt tilbage til mig. De kan ikke se hvad det præcist er, men nu ville de væske ham op og give ham noget smertestillende + medicin, da han havde det rigtig skidt nu, og se om han fik det bedre i løbet af natten.

Hvis han ikke gør det, så vil de åbne ham op.. Dvs operere ham. For at se hvad det er, og så tage det ud.
Er så møg nervøs for hvad der er galt med min lille dreng, og hvordan han skal klare det. Er ligeglad med om han kommer til at koste mig mange tusind kr, bare han kommer rask hjem.

Øv er så ked af det smiley

Mischa går og leder efter ham, og har ikke helt forstået endnu hvorfor transportkassen med Bazooka ikke kom med hjem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så trist :'(
  • #1   11. jan 2006 smiley

  • #2   11. jan 2006 Ajjjj sidder ski da helt med våde øjne efter at ha læst din historie.....Håber det hele bliver ok igen smiley

    Sender en kæmpe KRAMMER til dig :-))))))


  • #3   11. jan 2006 Øv øv øv.. Hvor trist.. Jeg håber virkelig han kommer rask hjem i morgen.. Vi krydser fingre for det går ham godt.. Uha bare tanken om hvis det var en af mine egne.. Føler virkelig med dig..

    Kram herfra..


  • #4   11. jan 2006 Mange tak.. Hvor er I søde.. Havde bare brug for at fortælle det, og ved at gøre det herinde, så gik jeg udfra folk kunne følge min nervøsitet over hvad der mon sker..

    Håber selvfølgelig på det bare er en møg dum hårbolle der sidder godt fast, frem for mange af de andre slemme ting dyrlægen har nævnt det kan være smiley

    Skal nok skrive når jeg ved mere, men det gør jeg ikke før i morgen tidlig når jeg ringer til dem og hører hvordan han har det.

    Er så mærkeligt at sidde her og skrive uden der står en lille Bazooka og maser hovedet op i en for at blive nusset.. smiley


  • #5   11. jan 2006 Umiddelbart, så var den vidst nok hård.. Og dyrlægen kunne flytte på den sagde han.
    Min egen dyrlæge sagde det kunne være en hårbolle, tarmslyng, tarmbetændelse, kræft eller et fremmedlegme (altså noget han har spist) men han kunne ikke svare på hvad.. Derfor han skulle til røgnten, og de sagde de samme ting. De har ikke kunne udelukke noget, men heller ikke bekræfte noget.
    De regner dog ikke med det er kræft pga hans alder, men de ville ikke udelukke det..


  • #6   11. jan 2006 Camilla jeg kan godt forstå du er bekymret. Jeg ville selv være ved at dø af bekymring hvis der skete Dufa noget.
    Bazooka er en ung og stærk kat, så selvfølgelig skal han nok klare sig. Jeg sender alt det positive jeg kan til dig og holder alt krydset. Både du og Bazooka er i mine tanker.

    *giver en krammer* Bare rolig, Camilla... Det skal nok gå det hele. Lad være at male fanden på væggen. Det er slet ikke sikkert at det er noget som helst alvorligt. Lad os håbe på det bedste, ikke? :0)
    Giv Mischa et opmuntrende knus fra mig også ikke? - Og sig til hende at Bazooka snart kommer hjem igen!


  • #7   11. jan 2006 Tak.. Har hele tiden sagt til mig selv det bare er en hårbolle.. Så det håber jeg da også det er.. Og håber da også han ligger hjemme hos mig igen i morgen aften og i løbet af weekenden er lille frække Bazooka igen..

  • #8   11. jan 2006 Sidder og får en lille knude i halsen... Har jo lige haft en tur med Shiva - det er jo endt godt! Men sender jer alle tre de varmeste tanker herfra! Ved jo selv hvordan det er! Og så må du jo lige tage dig lidt ekstra af Mischa, så hun ikke mangler ham så meget! :o) Håber og tror at alt går godt med den lille misser!

  • #9   11. jan 2006 Uhhhh jeg får det helt skidt på dine vegne -og tankerne suser rundt, det er jo hvad vi alle frygter, at vores kære misser skal bliver syge.
    Heldigvis er det min erfaring, at katte for det meste er ret seje og hurtigt kommer til hægterne igen -også selv om de bliver opereret. Jeg vil krydse alt muligt og jeg ser frem til at høre godt nyt i morgen. Sov godt. Kh Mette


  • #10   11. jan 2006 Jeg skal ringe til dyrehospitalet i morgen kl lidt over 8... så får jeg svar på hvordan han har det.. skal nok oprette en ny tråd når jeg ved noget..

  • #11   11. jan 2006 Tak fordi I vil tænke på ham smiley

Kommentér på:
Er så trist :'(

Annonce