21. jan 2009 Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Min kat savner den anden. Godt råd? {{forumTopicSubject}}
I forbindelse med min uddannelse skal jeg de næste 3 mdr på skole i den anden ende af landet, og jeg må ikke have mine 2 katte med på skolehjemmet.
Jeg har gjort alt for at finde nolge der kan passe mine katte så længe,men der er ingen der vil tage dem begge to på en gang.
Nu er det endelig lykkes mig at finde 2 hjem der kan tage dem hver for sig.
Det ene er en fin lejlighed der kun vil tage min birma fordi den er stille og rolig,og den anden store hankat laver meget ballade, så jeg har fundet et hjem til ham hvor han kan komme ud osv,men de vil ikke tage min bimse fordi hun ikke kan tåle langhårs katte osv
Ved godt det er meget besværligt,men det var min eneste mulighed og splitte dem..
der er nu gået 2 dage, og min lille bimse er stadig hjemme hos mig de næste par dage, og hun er så forfærdelig ked af det.
Hun går hele tiden rundt og kalder på den anden og virker trist...
Hvor lang tid tror i der går inden hun "glemmer" ham. -Og er er noget jeg kan gøre for at gøre det lettere for det lille pus? Suk
Ved godt det ikke er optimalt,men det var min eneste mulighed,og jeg er også selv meget ked af siturationen
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Prøv f.eks. på www.vildkat.dk.
Hvis rubrikken "Pasning tilbydes" ikke længere findes, så sæt dem ind under "to katte" og gør så opmærksom på, at det ikke er salg, men pasning.
Hvis vildbassen ikke er vant til at komme ud, men får lov til det i de tre måneder, skal du ikke være sikker på, han igen vil trives med kun at være inde.
Og jo, din pigemis vil savne ham længe!
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
håber du finder en løsning så de 2 venner kan være sammen igen
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Tro mig,jeg har gjort alt for at få dem passet sammen, men intet gav pote
Min kat savner den anden. Godt råd?