{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Net på altan, nogen der har erfaring? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har to skønne misser.. Efter lang tid hvor de kom med på altanen i sele (dog efter 5 min viklet ind i hinanden) har jeg nu investeret i et såkaldt kattenet.

Mit store spørgsmål er nu om der er nogen a jer der har erfaringer med det?? Jeg er så bange for a lade dem være derude alene, for hvad hvis de finder en måde a komme ud?? Og hvis andre har gode erfaringer er det så også med a de har fri udgang til altanen selvom de er alene hjemme??

På forhånd tak.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Net på altan, nogen der har erfaring?
  • #1   15. jul 2010 God ide med net smiley Sele er noget skrammel.

    Hvis det er det der tynde net, der sættes fast på kroge, så synes jeg det er for risikabelt at lade kattene gå på altanen, mens de er alene hjemme.

    Hvordan er din altan? Hvis det tilfældigvis er en lukket altan, der kun har åben til front, så kan du gøre den mere sikker med en eller flere træramme(r) med metalnet. Men flere timer ville jeg nok alligevel ikke turde lade dem være alene derude.

    Prøv evt. at kigge på Kattens Værn hjemmeside. Der er nogle billeder af forskellige slags rammer med net til vinduer (og vistnok også til altaner).

    Held og lykke med projektet. Kattene bliver glade for at kunne gå frit på altanen.


  • #2   15. jul 2010 vi har sat hønsenet op på vores altan og de ka ik komme ud af det

  • #3   15. jul 2010 vi har lavet kattegård med træramme og stålnet ( altså hønsenet ) og vores er alene hjemme i mange timer nogen gange uden problemer osse selvom vi har en aby som elsker at klatre i det smiley på at kig på vores hjemmeside under about us.... www.hyggebos-exo.dk

  • #4   16. jul 2010 Det er nettet der sidder på kroge jeg har.. smiley Havde godt overvejet noget mere holdbart, men lii pt er økonomien ikk til det helt store ...

    Men ellers mange tak for jeres svar... smiley


Kommentér på:
Net på altan, nogen der har erfaring?

Annonce