{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.954 visninger | Oprettet:

Killing & bad? {{forumTopicSubject}}

Hej KG.

Nu er Bandit blevet 12 uger gammel smiley
Og er jo ved at være stor smiley

Har tænkt på at prøve at fylde en opvaske balje med lidt vand og se hvad han siger til det?
I tilfælde af når han bliver ældre at det ikke kommer som et chok.

Er det en god ide eller bør jeg bare lade være?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing & bad?
  • #1   17. jul 2010 korthårskatte behøver ikke vask....mine pelstotter får deres første bad når de er 6 uger

• #2   17. jul 2010 Det kan du sagtens.. Det får vores killinger..

• #3   17. jul 2010 Det er bedst at vænne katte til vand, mens de er små.. Ikke meget, bare lige en lille hånd-lun centimeter i bunden af en balje eller måske i håndvasken.. smiley Jeg vænnede mine til det, og de elsker idag at komme i bad.. Og det gik langsomt, men er bestemt det hele værd.. Selvom langhårskatte sommetider har mere behov for at blive vasket, så er det en rar ting at kunne vaske sin kat, uden skræk, jammer og katte-rock, for selv korthårskatte kan rende ind i noget skidt.. smiley Bare start ligeså stille så han ikke bliver overvældet, måske tag lidt legetøj derned i som kan flyde og som han er tryg ved.. Det elskede mine da de var killinger, og se hvordan legetøjet opførte sig i vand.. smiley

• #4   17. jul 2010 Han er en langhårs killing smiley

• #5   17. jul 2010 Synes også det er en god idé at vende den til det fra den er lille. Men forvent ikke det nødvendigvis bliver sjov og glade dage de første par gange.. Min synes det var MEGET unødvendigt. Selvom jeg startede blødt op med en lille smule lunt vand og med legetøj og ikke noget med shampoo... Det synes hun slet ikke var sjovt. Men at ligge i håndklædet bagefter og blive tørret og nusset var slet ikke så slemt smiley

• #6   18. jul 2010 Natascha: I know, så ham godt, en rigtig cutie.. smiley Referede mere til til Frk. Haneben.. smiley Langhår eller korthår, så synes jeg nu ikke det er en skidt ting at vænne katten til.. smiley

• #7   18. jul 2010 Med mindre det er en udstillingskat, så ville jeg ikke vaske den, det klare de rigtig fint selv.

• #8   18. jul 2010 Nogle katte elsker at lege med vand, andre hader det. Langhår eller korthår, der er ingen grund til at vaske en kat med mindre den har fået noget på pelsen der enten er giftigt eller den ikke selv kan få af eller hvis man skal udstille. Katte er ganske gode til at holde sig rene

• #9   18. jul 2010 Hvis den ikke er beskidt, så lad være med at bade den smiley

Mine katte bliver kun badet når de lugter for meget, og den ene er endda en udstillingskat

Kommentér på:
Killing & bad?

Annonce