{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

2 steriliserede katte,evt Ny kat {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har 2 stk steriliserede hunkatte den ene går bare hvis andre katte ligger op til kamp,hvorimod den andenn hun kan godt værre en drille pind og jagter tit nellie heldigvis kun i sjov men nellie syntes nu ikke at det er spor sjovt altid.Begge mine katte bliver enorm ophidset tyk hale osv hvis fremmede katte bare nærmer sig min grund. Nu er det så sådan at jeg er blevet tilbudt en kiat mere en sød killing som jeg jo ikke kan stå for men vil mine katte akseptere en ny beboer ??

mvh katrine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 steriliserede katte,evt Ny kat
  • #1   25. jul 2010 Det er jo altid svært at sige. Mine knurrer og sprutter hvis der kommer nogen fremmed kat ind i haven. Men når der er kommet ny beboer, har det mest været den nye, der har lavet lidt larm, fordi den var bange for det nye. Men det burde kunne lade sig gøre alt efter hvor meget plads du har og hvor afslappet du tager det.

  • #3   25. jul 2010 Jeg skal op og hillse på killingerne her en dag i ugen måske,der er både han og hun katte i kuldet sååh der er frit spil,men måske at en han kat ville være at foretrække ja når jeg nu har 2 hun katte.mange tak for hjælpen.knuzz katrine

Kommentér på:
2 steriliserede katte,evt Ny kat

Annonce