{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

ny steriliserede katte?? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen smiley

Jeg har lige fået steriliseret mine 2 hunkatte i dag smiley
Men, min ene kat Bette, er meget medtaget... Hun sover meget tungt, næsten som om hun stadig er under bedøvelse. Kan de godt være sådan en hel aften?? Jeg har aldrig fået steriliseret en hunakt før, og da jeg fik kastereret min gamle hankat, tog det kun nogle timer og så var han normal igen smiley Jeg fik dem hjem kl 15 i dag, hvor de begge havde fået modgift pga de ikke var ordentlig vågen. Den Bette frøs rigtig meget og var selvfølgelig meget døsig..
Men vil bare hører om det er normalt at hun stadig er så døsig som hun er nu... det er blevet bedre end for 2 timer siden, hun kan bedre gå nu og prøver at spise og drikke (hvilket ikke er lykkes endnu)
Nogen der har et godt råd??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny steriliserede katte??
  • #1   22. feb 2008 Hun har bare brug for at sove mere end din anden kat og hun vil sikkert være næsten helt frisk i morgen.
    Du må helst ikke lade hende spise før hun er lidt mere vågen aht risikoen for fejlsynkning.
    Men hun må gerne drikke,for det trænger hun til.
    Læg hende i et mørkt og varmt rum og giv hende jævnlige tilsyn,så skal hun nok komme sig.
    Katte der er påvirket af narkose,er meget dårlige til at holde varmen,derfor er det vigtigt at omgivelserne er varme.
    God bedring med hende smiley


  • #2   23. feb 2008 Det er uhyggeligt vigtigt at katten IKKE ligge koldt....
    Gerne mere varmt end man selv syntes er godt, Havde en kat som blev neutraliseret, han kom hjem og gik næsten i koma da jeg ikke havde fået besked på at holde ham ordentlig varm....
    Sad i 3 timer med katten i 3 dyner og 2 tæpper FORAN brændeovnen før han blev ordentlig kvik......


  • #3   23. feb 2008 Jeg har haft hende til at ligge i hendes pudekurv ude på badeværelset, der ligger hun nemlig altid og sover, så vidste hun ville falde ordentlig til ro der... og der er nemlig rigtig meget varme i gulvet. smiley Jeg fik afvide at jeg skulle holde hende varm den første times tid pga det der modgift og det kunne sænke hendes teperatur, men hun har lagt på den pudepurv som tiltrækker alt varme (hehe) og så med et tæppe over sig.. smiley Hun er også kommet sig meget mere nu, og er begyndt at gå oppe og er blevet godt og grundig kælen nu smiley Så det er bare dejligt smiley Frygtede på et tidspunkt at hun ville blive syg, for hun var meget langt væk og reagerede ikke på lyde som hun normal ville reagere på..
    Men alt er godt nu, og hun går og trisser rundt stille og rolig. Hun har drukket nu og har fået meget lidt af spise, da hun nu er så frisk at hun godt kan uden problemer.. smiley
    Min anden kat, er helt frisk og frejdig.. sover godt nok lidt mere end normalt, men hun har klaret det utrolig godt smiley


  • #4   23. feb 2008 Min Ophelia brugte hele 3 dage på at være sløv i det og have nedsat appetit. Var blevet ret bekymret og på vej til dyrlægen med hende igen, da hun ligesom blev mere frisk. Så tror det er meget forskelligt hvordan de reagere på det.

  • #5   23. feb 2008 ja, det sagde dyrelægen også.. og at hun godt kunne tegne på at være en af dem, som er noget påvirket i længere tid end "normalt"... Men bare man kan se det går fremad.. smiley

  • #6   25. feb 2008 De er helt friske igen begge to og såret er bare rigtig flot, så det er bare skønt:)
    Lucki (den grå) sover altid i "smørklatten" om natten, men det gider Bette ikke, hehe smiley Hun har det rigtig godt med hendes vamre badeværelse og blødepude smiley


Kommentér på:
ny steriliserede katte??

Annonce