{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Til dyrlægen.. Begge katte med? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Jeg er blevet lidt i tvivl, for i starten var jeg sikker på jeg ville tage både killing og ungkat med i kassen til dyrlægen, når vores killing Spock skulle chippes..

Og nu er det på onsdag at turen går til dyrlægen, men jeg er i tvivl om vi skal tage ham med alene, eller om Romeo skal gøre ham selskab? Jeg har før haft dem i samme kasse, og det gik fint, så det er mere om det er synd at de bliver skilt ad, eller at de måske glemmer de er blevet gode venner?

Hvad gør I?

Vh. June


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til dyrlægen.. Begge katte med?
  • #1   26. jul 2010 Jeg ville lade den anden blive hjemme. Der er ingen grund til at stresse 2 katte som sådan et dyrlæge besøg kan være. Jeg ville heller ikke have dem i samme kasse, da det igen er stressende og man ved aldrig om der sker et eller andet så de ikke kan være i kasse sammen og så står du der :o)

  • #2   26. jul 2010 Når en af mine killinger/ungdyr skal til dyrlægen har jeg ALTID en anden kat med som "støttepædagog".
    Og når dine tilmed før har haft det godt sammen i samme kasse, ville jeg helt bestemt tage dem begge med.


  • #3   26. jul 2010 jeg har i dag været afsted med mine og der havde jeg dem begge i en kasse. men nu når jeg skal hente dem om et par timer skal de så i hver deres, da de er blevet kast og steril...
    jeg syntes det virkede til mine havde det fint i en kasse frem for 2, de havde hinanden til at trøste sig med


  • #4   26. jul 2010 Hvis kassen ellers er stor nok, og kattene er vågne, ville jeg hente dem i én kasse. Du kan jo tage en ekstra med for en sikkerheds skyld.

  • #5   26. jul 2010 De har kun boet sammen i en lille måned nu, og de ligger så tæt i kassen og nusser, at der kunne ligge 2 katte til i kassen.. smiley Det er "heldigvis" kun en chipning, så det er hjem med det samme, da han var kastrat med tatoveringer, da vi fik ham hjem smiley

    Men kan godt se stress-faktoren som du nævner Tine, killingen er stadig ret bange for hunde, hvor Romeo eeeelsker hunde smiley Hvordan reagerer dine når killingen kommer hjem, og måske lugter lidt anderledes?


  • #6   26. jul 2010 ja havde tænkt at ta dem hjem i hver sin kasse.. tænke nemlig godt at det ikke var smart at ha dem sammen, også for chanels's skyld da det jo er en sterilition og skal jo beskytte hendes mave/sår....tror de er godt vågne når jeg henter dem, for de skulle allerede ordnes kl 8 i morges og så ville de beholde dem for obs. men lader dem blive i kasserne når vi er kommet hjem og så kun lige lukke dem op så de kan komme ud hvis de vil.... jeg har jo lavet de der dragter til chanel og tænke, kan jeg gi hende den på med det samme, eller skal jeg lade såret være frit i dag ???

  • #7   26. jul 2010 mega.. jo det er en meget stor kasse jeg har, men er alligevel lidt bekymret så har lånt en lidt mindre. men som du siger jeg må lige se når jeg henter dem smiley om 1 og 15 min GGGG jeg tæller nedaf

  • #8   26. jul 2010 Ååh kan godt huske hvordan jeg gik og talte sekunderne til vi skulle hente Romeo smiley Han blev afleveret klokken 8, og jeg tudede da jeg gik fra ham.. Og da jeg hentede ham igen kl. 15... Men han var groggy i cirka et døgn, og kunne simpelthen ikke ligge stille de første par timer han kom hjem, så han væltede rundt smiley

    Min dyrlæge må tro jeg er åndssvag.. Hehe


  • #9   26. jul 2010 june... ja det er hårdt, jeg har næsten ikke sovet i nat pga det. og kunne bare høre hvordan mico pev da jeg gik, så var også ved at tude.. reception's damen kiggede også noget forbi jeg stod der og sagde åhhh ine små pus og andre ting.. ok er også spændt på at se hvordan de har taget det og hvordan de har det når vi kommer hjem.....

    er der noget jeg skal ta hensyn til /sørge for når de er hjemme ud over vand og evt mad da det jo er mange timer de har undværet og et roligt sted


  • #10   26. jul 2010 Jeg sov heller ikke, kender det alt for godt....

    Vi fik at vide, at vi skulle holde øje når Romeo spiste, og være sikker på at han drak efter, og at han ikke blev kvalt (noget med at bedøvelsen stadig kunne gøre at de har svært ved at synke).. Så vi gik med ham ud når han var sulten, men dagen efter var han helt normal igen smiley

    Mine mor har 7 katte, og hendes har reageret meget forskelligt, nogle er lidt groggy i et par dage, nogle er bare topfriske når de kommer hjem, så tror du skal se hvordan de har reageret på det hele smiley


  • #11   26. jul 2010 SS de begge har det fint og er vågen. mico har allerede spist og drukket en smule, lige nu ligger han her ved mig og bare slapper af... chanel gik på bakken som det første da vi lukkede kassen op.. hun ligger nu i hulen og sover lidt.. ja holder godt øje med dem når de spiser og drikker....
    men puha en tur hjem, mico skreg og hyperede hele vejen,og tissede i kassen. hvor hun bare kravlede under tæppet i sin kasse og sov til vi var hjemme


  • #12   26. jul 2010 Hold da op en tur smiley Lyder til han stressede sin mor.. Men godt de begge har det godt smiley Vores gamle mis, hun skriger også hver gang hun kommer i kasse..

Kommentér på:
Til dyrlægen.. Begge katte med?

Annonce