{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har jeg gjort galt?
  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #1   14. jan 2006 Jeg er i gang med at oprette den ene af mine katte.

    Får flere mails, med ønsket om flere billeder, og da jeg gerne vil have billeder der viser katten, som den er, tager det måske lidt mere end 3 minutter at finde dem frem, men inden jeg er færdig, får jeg en mail om at katten er afvist.

    Hvad sker der?


  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #2   14. jan 2006 Hvis der er et krav om et vist antal billeder, hvorfor står det så ikke under optagelse?

    Jeg har i løbet af den korte tid, jeg har betalt for at være her, Ca 35 minutter lagt 4 billeder op på profilen. Hvor mange er nok?


  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #3   14. jan 2006 Jeg har jo måtte betale 10 kr for at blive registeret som bruger.


  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #4   14. jan 2006 Og jeg har ikke kunnet læse mig frem til at jeg skulle smide 5 billeder inden for et minut for at blive optaget.

    Nu skal jeg tilk at lave det hele om igen. Synes ikke at det er retfærdigt og lidt spild af min tid. Kunne folk dog bare give mig en time, så havde I fået mere end 5 billeder.


  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #5   14. jan 2006 Hvad hjælper det, når mine katte ikke kan være her?


  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #6   14. jan 2006 Casper> Jo jeg har masser af billeder, men kunne jo ikke nå at ligge dem op. Jeg har ikke lavet andet end at ligge nye billeder op efter jeg har oprettet min lille mis. Kunne ikkke se nogen steder at man skulle lave et helt fotoalbum for at I ville acceptere en ny kat. Jeg trode at jeg kunne lave en god profil, og så siden fylde op med billder, Jeg havde overhovedet ikke fornemmelsen af at profil og ca, 100 billeder var et krav for at være på dette site.


  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #7   14. jan 2006 Sabrimor> Hvornår er nok?? Jeg startede med at ligge et billede op. Brugere ønsker så fler, og jeg liger endnu et op, Weeee folk vil have flkere, og jeg giver efter for ders drømme og smider endnu et op. og inden jeg har fundet det næste er jeg smidt ud. Det er sq da iokke fairt.


  • #8   14. jan 2006 Kom prøv igen Lars-Ole..

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #9   14. jan 2006 Jeg vil gerne have et eksakt tal for hvad der er acceptabelt for at blive medlem. Indtil nu synes jeg bare at jeg har spildt min tid og mine penge.


  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #10   14. jan 2006 Og jeg 357 at vælge imellem og vil jo gerne præsentere ham bedst, og anede jo ikke noget om disse krav.

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #11   14. jan 2006 Carina> Jeg syntes at jeg havde lavet mit forarbejde. Havde læst masser af profiler inden jeg tænkte på at oprette min egen. Kunne ikke se noget system i det, andet at det var en mere eller mindre humoristisk fremføring af katten, og dens omgivelser (mig indbefattet) At I som brugere ikke kan give mig en time til at ligge billeder op, synes jeg simptelhen er for dårligt. Der står ingen steder at der skal ligges 5 eller 35 billeder op, inden for 10 aekunder. Jeg ved godt at det er forkert, men jeg sad faktisk og hyggede mig med min datter på Lolland (bor selv i Brønshøj) om hvad jeg skrev og hvilke billeder jeg lagde op. Og vi havde det rigitgt hyggeligt. Indtil jeg fik en mail om at katten var afvist. Helt uden begrundelse.


  • #12   14. jan 2006 Kom nu med den igen Lars-Ole..

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #13   14. jan 2006 Kanon, nu her jeg istedet for 5 billeder brug for 30, for at blive optaget på et site, hvor jeg skal betalke for at være. Jeg har masser af billeder, så det er ikke det der er problemet, men hvor står der at jeg skal være i besiddelse af så mange billeder, inden jeg betaler for at være her?

  • #14   14. jan 2006 Lars>>> 10 kr er da ingen herregård vel smiley Er din kat ik det værd?

  • #15   14. jan 2006 Lars-Ole du kan slet ikke have 30 billeder.. Det er max 20.. Men 5-6 billeder er nok til at blive optaget.. Nogen kommer ind med 4 billeder og en go' beskrivende tekst.. Prøv nu igen..

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #16   14. jan 2006 Brita> Jeg havde gerne brugt al den tid I ville have, hvis jeg havde kendt jeres krav. Jeg sidder jo ikke og bruger en masse tid på at oprette hans profil, (med en skællem mus i øjenkrogen) og ligge et enkelt billede ind. Så ingen steder, hvor der blev spurgt om jeg ville ligge flere billder ind.


  • #17   14. jan 2006 Carina.. Det skulle jeg lige til at skrive.. Vi bliver ved med at opfordre ham yil at prøve igen, men lige lidt hjælper det..

  • #18   14. jan 2006 Det tegner sig til en lidt dårlig start for dig Lars hmmm

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #19   14. jan 2006 Nej jeg brokker mig ikke generelt, men synes at det er for dårligt at jeg ikke har en time til at smide mine kanonskud fotos op, inden jeg bliver smidt så meget ud, at jeg ikke engang kan genfinde den profil som jeg havde lavet.

  • #20   14. jan 2006 Jeg gider snart ikke vente længere med at lokke af.. Jeg er syg og vil gerne sove, men vil jo også gerne hjælpe Lars-Ole med at få sin kat optaget..

  • #21   14. jan 2006 Må sige at jeg aldrig byder velkommen på 1-2 billeder .... osse selvom der står at der er billeder på vej

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #22   14. jan 2006 Carina. Jeg bøjer mig i støvet, men kan stadig ikke se nogen steder, at der er et krev om at der mindst skal oploades 5 billrder for at en ny bruger kan blive optaget. Når du viser mig hvor det står, så skal du få en undskyldning, som alle på sitet kan se.

    Jeg har bare et lille ønske om at de 2 timer jeg har brugt for at finde billeder frem, (men godt nok ikke hurtigt nok), også bliver respekteret, men det kan jeg se er fuldstændigt umuligt.

    Jeg glæder mig dog over at jeg nåede at se nogle af de positive karaktere som jeg fik, inden jeg blev smidt ud.


  • #23   14. jan 2006 Forstår du slet ik hvad der bliver skrevet til dig.....

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #24   14. jan 2006 Okay. Jeg tror at jeg har fattet det og prøver igen, Giv mig nu lige tid til at finde billedeerne.


  • #25   14. jan 2006 Har du lyst at prøve igen? Eller bliver det kun til brok? Jeg vil gerne byde din kat velkommen, men vil også snart sove da jeg er syg og dårlig..

  • #26   14. jan 2006 carina>>> schhhhhh smiley Du sagde det *loool*

  • #27   14. jan 2006 Godt Lars-Ole.. Så venter jeg med at slukke computeren..

  • #28   14. jan 2006 Lars>>> husk nu først at trykke på "færdig" når du ER det

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #29   14. jan 2006 Jep, når jeg har over 5 billeder selv om det ikke står nogen steder


    Lidt har jeg måske fattet?


  • #30   14. jan 2006 Ikke brokke ikke brokke :-)))) Det kommer der ik noget godt ud af.....

  • #31   14. jan 2006 Carina, det lyder ligesom mig.. Og jeg hader også at være syg.. Har heldigvis 2 dejlige katte der godt kan mærke at mor er syg og trænger til ekstra kærlighed..

  • #32   14. jan 2006 carina>>> besked til dig ;-))

  • #33   14. jan 2006 Hov, og go' bedring Carina..

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #34   14. jan 2006 Jeg har ikke skrevet at der er flere billeder på vej, men som semiprof fotograf har jeg atlså ca 30000 billeder at søge i og det tager desværre lidt tid. Anede som sagt ikke at billeder skulle oplades på under et minut for at blive accepteret. Jeg arbejder hårdt på at lave en mappe til at oploade fra

  • #35   14. jan 2006 Alex>>> Hvad er det lige du siger *loooool*

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #36   14. jan 2006 Jeg takker for disse seriøse indlæg i mit råb om hjælp

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #37   14. jan 2006 Hjælp. jeg kæmper en kamp for at få lov til at oplaode de billder I gerne vil have, Jeg skal ikke bare en gang, men hver gang finde på en spøjs/sjov udlægning af min kat, Det er fandeme ikke nemt. Jeg er lidt op i alderen og kan ikke huske, hvad jeg skrev ( det der stod i mit hjerte) sidste gang, Men har da forstået et det ikek kun er billeder og omtale det gør, at man kan komme ind ´her.. Jeg arbejder seriøst på at finde 10 billeder JEG synes er se værdige. Jeg undskylder at jeg ikke er så hurtig.

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #38   15. jan 2006 Jeg takker for jeres seriøsitet

  • Lars-Ole J
    Lars-Ole J Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #39   15. jan 2006 Jeg har ikke lagt skjult på noget som helst. Men har ikke forstået de indviklede regler (læs ikke beskrevne regler, der er i det dette forum) Jeg elsker mine katte og teler derfor kun fra mit hjerte. Kunne dog ikke ud fra beskerivelser i forum, læse at der skulle +30 billeder til for at blive optaget. Forum skrev til mig "flere billeder" og det fik de, men tilsyneladende ikke nok. I må undskylde mig at jeg måske har lidt stibe fingre, men jeg kunne ikke nå at reagere på jeres forespørgelser. Jo jeg kunne sagtens have smidt nogle skod billeder på, Er det det I gerne vil have? Hvis ikke så giv os/mig dog en chance,


Kommentér på:
Hvad har jeg gjort galt?

Annonce