hun vil ikke drikke tigermælk?? hun vil ikke drikke tigermælk??
ja, jeg har før lavet et indlæg om at jeg synes min hunkat ikke rigtig tager på, også blev jeg rådet til a give hende tigermælk, hvilket jeg har lavet til hende, og givet hende 4 gange nu, men hun snuser kun til det og går så væk, jeg lukker hende i et rum for sig selv, så min hankat ikke ska gener hende mens hun spiser (det er hun vant til når de får vådfoder, så det er ikke pga stress eller andet)... andre gode råd til hvad jeg kan give hende som feder?? UDOVER KILLINGE FODER!!!!
Lige pt er jeg begyndt at give vådfoder 2 gange om dagen igen, dajeg synes hun tabte sig lidt, og det ville jeg ikke risiker... hun er også MEGET kræsen...
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Og tigermælk ad libitum kan jeg ikke forestille mig er sundt.
Heller ikke mennesker er lige "fede"
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 45 Svar: 229
Jeg har overvejet at gå over til a foder med kød i stedet for... men feder det lige så godt?
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
f. eks RC's outdoor..
Det der hedde a/D og kun kan købes hos dyrlægen er lavet til syge katte, og jo det feder, men de må ikke får det over en længer periode.
man kan med fordel blande C/D med Kitten fra Hill's.
feb 2009
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 75
feb 2009
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 75
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 40
Spørg dog nok for en sikkerheds skyld om de må få det. For det er jeg ikke 100% sikker på. Dog har min killing fået lov til at smage det, (en lille smule). og han var helt vild med det, og fik ikke dårlig mave eller noget.
Jeg har brugt det til hundene. Det feder en del.
hun vil ikke drikke tigermælk??